Hallo meiden, Ik heb afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een 3 daagse top embryo.. De Ovitrelle heb ik vrijdagavond 01-11 gezet.. Voor de grap wilde ik gisteren kijken hoe licht of donker het streepje zou zijn door de Ovitrelle.. heb dus gisteren met die sensitest dipstick getest..maar het was dus echt omo wit, geen enkel tuurstreep of wat dab ook! En bij de IUI' s was de Ovitrelle pas na 14 dagen uit me lichaam.. zou dat nu al kunnen? Moet wel zeggen dat ik veel drink en veel plas omdat ik nog wat vocht in me buik heb na de punctie. Iemand ervaring?
Het zou kunnen, maar lijkt me persoonlijk nogal vroeg Heb je de vorige keren ook met deze testen getest? Je zou anders even een ander merk kunnen doen.
Heey vraagje.. Ik had toen dus getest en was die spier wit.. nu zit ik 6 dagen na terugplaatsing en had ik getest met een andere zw test die js 25 mmol en die van sensitest was 10 mmol.. er kwam in begin een hele verre tuurstreep wel roze..kreeg hem niet op de foto.. bij opdrogen wel en is die beter te zien.. kan dit alsnog van de Ovitrelle zijn??
Het zou idd nog kunnen. Vooral omdat je bekend bent met ovitrelle tot 14 dagen in je lichaam te hebben. Helaas kan je niks anders doen dan een oploop/afloop te testen de komende dagen.