Kruidvat 2v5, streep wit met twee roze randjes

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vlinder84, Jul 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Weet even niet hoe ik het moet omschrijven, maar ik ben 9 DPO en heb vanmorgen een test gedaan. Nu is het teststreepje wit, maar de buitenste randjes zijn heeel licht roze. Hij is net zo breed als de controle streep, maar het midden van de streep is dus wit. Iemand dit al eens meegemaakt? En ja, ik weet dat ik vroeg test en dat ik beter af kan wachten ;) De test van gister (en eergister :)) zijn omo-wit. Ik heb geen foto's, want ben op vakantie en heb mijn bluetooth dingetje niet bij me.

2. me83

me83 Niet meer actief

ik heb het ook wel eens gehad.. bij mij wilde ik gewoon graag het streepje zien . maar een wit streepje is niet posi.. dat roze verdwijnt nog als hetgoed is..probeer het over een paar dagen nog eens. hopelijk is ie dan wel posi!

3. Vlinder84

Ik wil het streepje ook graag zien, maar dan zouden mijn zusjes en moeder hem niet ook zien, toch? :) Het is gewoon gek dat alleen de randjes roze zijn. Ik hoef niet te turen, maar hij is gewoon niet mooi egaal roze over de hele streep.

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je morgen weer test zou het duidelijker moeten zijn, opzich wel een goed teken 9dpo maar je weet nog niet hoe het loopt.. Spannend!!

5. me83

me83 Niet meer actief

en je hebt precies gedaan wat er op de bijsluiter staat?. tja dan weet ik het ook niet.. probeer het over 2 dagen nog eens.. als het goed is moet ie dan duidelijker roze zijn..

6. Vlinder84

De gebruiksaanwijzing is simnel, daar kan niet zoveel misgaan denk ik. En heb deze testen dus eerder gebruikt en die zijn omo-wit. Gek he? Een licht streepje, ok, maar dit is zo'n twijfegeval...

Share This Page