Hallo dames, Ik ben nieuw hier en wil een beroep doen op jullie expertise. Aangezien ik vandaag niet ongesteld ben geworden hebben we de clearblue test gedaan. Tranen van geluk toen er een plusje in het schermpje stond natuurlijk! In de gebruiksaanwijzing stond dat als het verticale streepje even breed is als de andere streepjes je zwanger bent. Nou, dat was hij! Wel was hij niet heel donker, maar zeker heel goed te zien. Ik heb een foto bijgevoegd, maar in het echt was het verticale streepje veel duidelijker te zien. Echter, net zag ik op deze site dat deze clearblue test niet zo betrouwbaar is en soms vals positief zegt. Dus hebben we er nog een c1000 test achteraan gegeooid: niks te zien, dus negatief en vervolgend een predictor early: ook negatief. Erg teleurstellend! We balen behoorlijk! Wat denken julie hiervan? Vandaag zou ik dus eigenlijk ongesteld moeten worden...
Ik vind de test inderdaad ook duidelijk positief! Heel raar dat die andere negatief zijn dan. Het kan alle kanten op gaan,ik zou over 2dg een kruidvat test doen. En dan niet die met de plus maar die van 2 voor 5,00 Succes!
Dank je Melanie! Zijn die kruidvat testen het meeste betrouwbaar dan? Dan moeten we die maar inslaan. Mocht het inderdaad niet zo zijn dat ik nu zwanger ben, dan vertrouw ik in de toekomst nooit meer de clearblue natuurlijk. Vond hem zo duidelijk!
Nou die is gewoon positief hoor. Zelf vind ik die van c1000 niks loopt zo langzaam door. En de predictor zou ik al helemaal niet doen. Ik weet niet of je het met dezelfde urine hebt gedaan als van deze test, het zou kunnen dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Maar ik zeg van harte gefeliciteerd meid. Je bent gewoon zwanger! Test idd eens met de kruidvat 2 voor 5 euro testen.
Deze clearblue is mega gevoelig!! Mijn test was toen nog duidelijker dan dit en de kn 2v5 bleef onwijs vaag!! Ik weet bijna zeker dat je gewoon zwanger bent hoor want dit is een mooie posi test. Ps... als een een pennesstreepje zichtbaar was op de cb.. of een mega vasg syteepje dan was hij negatief.. maar nu dus gewoon posi!
Ik vind hem er ook positief uitzien zou me echt verbazen als je niet zwanger ben. Ik zou ook even die van kruidvat doen zoals er al gezegd is stukken goedkoper en erg gevoelig. Heel veel succes en voorzichtig gefeliciteerd.
Dank jullie voor de reacties! Ook na vannacht geen ongesteldheid gezien! Aangezien ik vannacht niet naar het kruidvat kon, heb ik vanmorgen nog eens getest met clear blue. De foto heb ik hier bijgevoegd. Weer ontzettend positief en net zo'n dikke streep als in het controlevenster... Denk dat we er langzaamaan toch in mogen geloven dan... Vanmiddag na het werk halen we die kruidvattesten wel op voor morgenochtend. Overigens had ik gisteren de 3 testen niet met dezelfde urine gedaan. Wel zat er maar 5 uur tussen de eerste en de laatste test. Maar ik had idd het minst gedronken voor de eerste test. Hopelijk heeft clearblue gelijk!
de predictor zijn niet te vertrouwen testen vind ik zo heb ik al 3 x positief getest met duidelijke uitslag en bleek niet zwanger te zijn dus ik ben niet te spreken over deze testen de cb is normaal gesproken echt wel betrouwbaar en deze heeft echt genoeg hcg nodig om uit te slaan ik zou idd ook de kv 2 v 5 doen ik denk dat deze test nog duidelijker zal zijn dan de cb want deze zijn normaal super gevoelig s6 en al voorzichtig gefeliciteerd
Ja duidelijk hoor!!! Gefeliciteerd !!! Ik had ook zo'n streep 5 dagen voor NOD terwijl de KV 2v5 euro amper iets liet zien (met dezelfde urine). Ik vind de kv 2v5 dan ook bagger testen en absoluut niet gevoelig bij mij maarja ....
Lieve dames, bedankt voor jullie berichtjes! Erg fijn zo'n forum want verder wil ik in onze omgeving nog niet vertellen dat we het aan het proberen zijn (en misschien wel zwanger zijn). Vanmiddag heb ik de kruidvattest gedaan. Dat was natuurlijk niet met ochtendurine maar daar kwamen toch ook twee streepjes op! Jeej! De teststreep is wel wat licht, maar zeer goed zichtbaar! O ik kan het niet geloven!! Maar nu mag het wel lijkt me!