Wow deze is wel duidelijk hoor meis! Ik ga voor je duimen dat due op loopt misschien even een ander testje kopen !
Vergeleken met mijn "vals positieve" test vorig jaar mei, vind ik jou test wel positief hoor! 2e streep is duidelijk roze en ik hoef niet te turen.
Vals positief bestaat toch niet? De test reageert op HCG en als dat niet in je urine zit dan ben je niet zwanger, als het er wel zit verkleurd het streepje roze. Vind hem bij jou duidelijk roze! Begrijp je onzekerheid, het enige wat je kunt doen is afwachten en nog een test doen. Ik hoop dat hij morgen net zo duidelijk is of misschien wel duidelijker! Succes! X
Ik vind hem echt te duidelijk voor een vals positief, ik plas ook wel eens tuurstreepjes op kv 2v5 maar nooit zo duidelijk.
Pff hier net zo'n test als leaf... in november ook gehad maar toen helaas een foute zwangerschap (leeg vruchtzakje dat vrolijk doorgroeide). Toen heb ik 2 weken zulke vage testen gehad die heeeeel langzaam donkerder werden... Het liefst willen we gewoon gelijk een knaltest hebben
Het is inderdaad dat ik mijn hoofd koel wil houden en niet meer durf te hopen op dat het misschien toch echt wat zou betekenen. Omdat de vorige een vals positieve was ga ik er eerlijk gezegd echt niet vanuit dat ik nu zwanger zou zijn. Maar begrijp me niet verkeerd het zou natuurlijk top zijn als dat wel zo is! Ik heb zelf in het afgelopen jaar niet één keer gehad dat een test dit aangaf. Altijd inderdaad gewoon wit. Met een indroogstreepje heeeel afentoe. Dus een beetje hoop is er stiekem wel. We hebben 2 weken geleden heel braaf geklust dus de timing zou kloppen als ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad toen. Maar nogmaals, de onzekerheid is enorm omdat ik dit streepje 2 weken terug ook zag. Ik heb net nieuwe testen gehaald. Van de kruidvat en van clearblue. Ik ben benieuwd hoe de test er morgen uit ziet. Maar ik verwacht er echt niets van! Maar ja, de teleurstelling zal weer enorm zijn als ie weer negatief is. Dus ik hoop eigenlijk weer te veel! grr.
Ik heb inderdaad altijd een duidelijke streep bij ovulatietesten maar sinds de vorige ronde (met clomid 50) gaven de ovulatietesten lichte streepjes ipv de knallers die ik gewend was. Ik twijfel ook of het met pcos te maken heeft of de hormonen die ik slik. Nou goed, morgen nog eens testen!
Hey meis Ik vind hem ook duidelijk hoor! Ik heb dit weekend 6 kv testen er door heen gejaagt (waarvan 4 kv2v5) en die waren allemaal licht positief, me eerste was net zo licht als de jouwe. En gister cb digitaal gedaan en gaf zwanger aan, dus ben rond 5 weken zwanger. Hoop voor je dat tie donkerder wordt!
Dan denk ik wel dat je zwanger bent als je 2 wk terug gemeenschap heb gehad,ben benieuwd naar je volgende testje
Haha ik bedoelde het niet om iemand teleurgesteld te maken.. ik bedoelde het meer dat we graag direct een knaltest hebben zodat we ons zekerder voelen Maar latenn we het positief zien! Hier ook aan de clomid dus miss dat het daar wel door komt.
Oh dames niet te erg hopen en duimen voor me! Het zal echt wel niets zijn haha. Het voelt net alsof ik iedereen ga teleurstellen ! hahaha
Als je reageert staat daaronder "meer opties". Als je daar op klikt krijg je zo'n zelfde schrijfvak en dan zit daar ook een paperclips bij. Daar op klikken en een foto uploaden. Dan kun je hem in dat paperclipje aanklikken en staat ie in je reactie.