Kruidvat 2v5 test vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Leaf, Feb 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Wow wat goed! Daar zit je dan met je nihil kans op zwangerschap hihi. Proficiat! En ik zeg maar zo de kans is slechts nihil als je geen seks hebt gehad.

2. Leaf

Leaf Niet meer actief

hahaha ja stom he! Ik was er echt van overtuigd dat ik niet zwanger was.
    Als de fertiliteitsarts je weer een recept geeft voor duphaston en clomid en zegt, het is niet gelukt. Dan geloof je dat natuurlijk!

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Gefeliciteerd! Geweldig!

Waarom dacht je arts zo zeker te weten dat het niet gelukt was?
    Ik zie dat je net 4 weken zwanger bent en rond die tijd kan je pas testen en met enige zekerheid zeggen of het raak is toch?

4. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd,wat een mooi kado dan zeg! Foto van je testje? ;)

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

@madelie Ik had twee weken terug een positieve test (vals) en die was op cd25. We hadden afgesproken dat ik zou mailen op cd 35 of ik ongesteld ben geworden, zwanger was of geen van beide. En het was geen van beide. Vandaar dat ze heeft gezegd dat het niet is gelukt en heeft ze me een nieuwe recept voorgeschreven.
    Ook zei ze dat een zwangerschapstest niet kan reageren op een eisprong. Maar omdat ik dit zelf wilde zien heb ik precies 2 weken na de vals positieve test toch weer getest om te bevestigen dat ze gelijk had en die gaf dus wederom zwanger aan!

En nog een foto van de de test van vanmorgen. Als je het zo leest is het veel echter! Zo gek!

Attached Files:

6. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Fijn zeg! Zo staat het er echt en kan je er niet meer omheen! Ik wens je een mooie zwangerschap! :D

7. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtig!

8. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd Leaf!

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Mooi hè zo'n tekst-test. :D

10. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    2,007
    1
    36
    Gefeliciteerd!!!!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Van harte gefeliciteerd

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    En dit is nou de reden waarom ik het zo gek vind dat er geen follikel metingen worden gedaan maar alleen een cyclus dag wordt aangehouden. Als je net in die periode, jij dus op dag 25, een eisprong krijgt en seks hebt kan je dus wel degelijk zwanger raken en dan kan je 9 a 10 dpo nog net iets te vroeg zijn om te testen. Met follikel metingen hadden ze kunnen zien dat je wel een ei kreeg, alleen dat dat wat langer duurde en had je daardoor automatisch de volgende ronde 100mg gekregen. Nu heb je een erg onzekere periode meegemaakt en zelfs gedacht dat je geen kans had! Erg jammer. Gelukkig kan duphaston geen kwaad voor een eventuele zwangerschap is mij verteld. Lekker genieten meid! Er groeit een wondertje in je buik :D

13. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ja ik ben het helemaal met je eens Paniekertje. Gelukkig kan duphaston geen kwaad en kun je niet starten met clomid zonder je menstruatie. Dus er is gelukkig geen kans dat je clomid slikt terwijl je zwanger bent. Tenzij je spotting voor een menstruatie aanziet bedenk ik me nu. Hmm.
    Ik vind het ook zeker raar!

Share This Page