Ik heb gisterenavond rond 23.30 een test gedaan. Daarna eigenlijk vergeten te kijken en net zag ik die test weer zie ik een streepje. Kan dit een indroogstreep zijn? Het is een action test. En moet een indroogstreep weg gaan met water?
lijkt mij positief hoor...maar dan moet ie er binnen afleestijd hebben gestaan. Er zitten 2 testen in zo'n pakje, dus morgenvroeg de andere?
Ik zou een nieuwe doen en dan binnen de tijd kijken of je een tweede streep heb staan vooral omdat je niet weet wanneer die streep is verschenen
Het lijkt positief maar... Volgens mij mag je het resultaat na 10 min ofzo niet meer aflezen! Als ik jou was zou ik nog ff een nieuwe test doen. Succes!
Panter ik weet het niet of die streep er stond maar ziet er niet uit als indroogstreep vind ik. En moet morgen even naar de winkel want ik heb niet meer in huis
Huh? Vergeten te kijken?? Hihi, kan ik me niets bij voorstellen, ik zat altijd op het randje van m'n, nou ja, wc pot Indroogstreepjes moeten verdwijnen met water. Ik zou wel nog een testje doen als ik jou was, en wachten tot je een streepje ziet of tot de afleestijd voorbij is
Dpbovenkamp ja 😂 normaal heb ik dat ook maar die kleine ging huilen en moest eten en toen ja gaan slapen
Mijn man heeft net testen gekocht. Nu lijkt hij wit maar als ik hem omzet in negatief dan zie je wel wat. Geen idee welke dag van mijn cyclus ik ben dus ik vrees dat ik gewoon moet wachten
Toch lijk ik wel een streepje te zien hoor, en niet alleen op de negatief. Alleen hij staat niet helemaal in het midden, klopt dat?
Ja links van het midden in het rechtervakje zal ze bedoelen, ik zie dat ook.. maar staat te dicht bij elkaar, zal geen 'goed' streepje zijn lijkt me :S
Helaas. Het streepje wat men denkt te zien staat idd te dicht op de controle streep. De controle streep staat al wat meer naar rechts en dus moet de teststreep ook meer naar rechts staan en niet naar links zoals nu.