Hardstikke goed hoor meis! Gefeliciteerd! Ik zou over een paar dagen nog eens testen, kijken of hij duidelijker word! Ow haha zie nu dat t voor een vriendin is, gefeliciteerd voor je vriendin!
Deze is wel positief. sommige vrouwen hebben nooit een knaller hoor als 2e streep. Ik zou als ik haar was gewoon even blijven testen. kan een late innesteling zijn of ze maakt niet zo snel hcg aan.
Gefeliciteerd voor je vriendin! De test vind ik voor 3-4 dagen na NOD wel wat licht dus ik hoop dat deze nog op gaat lopen.
Wat jammer! Was het wel ochtend urine? Het kan zijn dat er wel een bevruchting geweest is maar dat hij vervolgens niet goed in heeft kunnen nestelen.
Nee ze was er eigenlijk helemaal nog niet echt mee bezig.. Maar dacht 3 a 4 dagen over tijd te zijn. De test van gister avond was met avond urine dus dan had hij toch vandaag ook positief moeten zijn?
Ik denk dat het hiermee te maken heeft. Als ze 2 maanden gestopt is met de pil kan je nog niet echt spreken van een cyclus en overtijd. Het lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van het pil gebruik. Kan dus goed zijn dat de kV heeft gereageerd op haar eisprong.
Lijkt op de tweede test ook een soort van schaduwstreep te staan. Mss test ze op avond gewoon duidelijker?