Kruidvat 2v5 - Vage lijntjes zichtbaar en 9 dagen over tijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door luna1234, 4 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luna1234

    luna1234 Nieuw lid

    3 apr 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    #1 luna1234, 4 apr 2019
    Laatst bewerkt: 4 apr 2019
    Hi iedereen,

    Ik ben 22 jaar oud en ben niet aan het proberen om zwanger te worden. Ik gebruik echter geen anticonceptie, maar maak gebruik van de temperatuurmethode via een app. Op vruchtbare dagen gebruik ik een condoom. Ik werd voor het laatst ongesteld op 27 februari, inmiddels is het 4 april en ben nog steeds niet ongesteld (9 dagen over tijd). Mijn menstruatie is zeer regelmatig en mijn cyclus is 28 dagen. Daarnaast zijn mijn borsten voller/gevoelig, en mijn tepels wat groter/opgezwollen, ervaar ik elke dag een buikpijn (in een soort driehoek naar beneden), onderrugpijn, zit emotioneel in een achtbaan, hoofdpijn en af en toe een korte vlaag van misselijkheid.

    Ik heb meerdere testjes gedaan, en beide geven eigenlijk een heel vaag lijntje. Ik ben vandaag naar de huisarts geweest, en vandaag heb ik een bloed test gedaan. (SUPER SPANNEND). Kan iemand mij helpen kijken naar de testen en het lijntje? Is dit een vals positieve test, of een licht positieve of misschien een indrooglijntje?

    1.1.jpg

    De onderste test is vanmorgen gedaan, de bovenste was afgelopen dinsdag.

    Liefs,
    Luna
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • 1.1.jpg
      1.1.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,9 KB
      Weergaven:
      48
  2. Joyce32

    Joyce32 Lid

    18 feb 2019
    58
    61
    18
    Vrouw
    Hey! Ik snap dat je in spanning zit ..., het enige wat ik je kan zeggen is dat met zo veel dagen overtijd het teststreepje echt al heel duidelijk zou moeten zijn ( is mijn ervaring ) en verder vind ik het wel een riskante vorm van anticonceptie ( als je echt nog niet klaar zou zijn voor een kindje) je eisprong kan nml weleens iets afwijken en sperma kan best lang leven in de baarmoeder , wanneer krijg je je bloeduitslag? Groetjes
     
  3. luna1234

    luna1234 Nieuw lid

    3 apr 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Ja, dat dacht ik ook. Maar misschien dat bij mij de hcg langzaam opgang komt, of mijn eisprong opeens later was. Maakt me enorm aan het twijfelen. Er is natuurlijk wel een reden waarom ik niet aan de pil oid zit, maar we zijn niet aan het ‘proberen’ om een kindje te krijgen. De uitslag komt morgen of maandag!
     
  4. Joyce32

    Joyce32 Lid

    18 feb 2019
    58
    61
    18
    Vrouw
    Hoop voor je dat je morgen de uitslag krijgt dan zit je niet onnodig lang in spanning , heb wel 2 vriendinnen die ineens een menstruatie oversloegen terwijl normaal regelmatige cyclus ... ben je toevallig ziek geweest of medicijngebruik oid wat je uitblijvende menstruatie kan verklaren? Blijft raar he het vrouwelijk lichaam:confused:
     
  5. luna1234

    luna1234 Nieuw lid

    3 apr 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Nee, niet ziek geweest of medicijnen gebruikt. Nieuwe update: heb net voor het eerst bruine afscheiding gehad, gepaard met een apart gevoel in mijn buik. Het is geen bloed, maar echt afscheiding met een kleurtje zegmaar (wss wel met bloed vermengt dus). Inderdaad even afwachten..
     
  6. Joyce32

    Joyce32 Lid

    18 feb 2019
    58
    61
    18
    Vrouw
    Ja afwachten idd of het nu dan op gang gaat komen , blijft raar zo’n lange cyclus dan ineens , het gevoel in je buik herken je niet?
     
  7. luna1234

    luna1234 Nieuw lid

    3 apr 2019
    4
    0
    1
    Vrouw
    Nee, het was een soort tintelend gevoel, heel apart.
     
  8. Joyce32

    Joyce32 Lid

    18 feb 2019
    58
    61
    18
    Vrouw
    Dat kan ik ook niet thuisbrengen , hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt!
     

Deel Deze Pagina