He Meiden, Even kort mn verhaal; 15 nov geopereerd aan een bbz, vorige week nog een positieve zwangerschapstest. Vanmorgen weer een test gedaan, was nu echt een tuurstreepje (zie foto, op foto eigenlijk niet te zien). Nu had ik een 1.5 week terug ovulatietesten besteld, om te kijken hoe en wat met mn cyclus, zijn ze vandaag pas binnen gekomen (helaaaas). Dus meteen een testje gedaan. Ik voel namelijk van alles in mn buik (voel altijd mijn eisprong) en ontzettend rekbaar slijm.. Nu vroeg ik me af, reageert een ovu test op hcg? Of komt mn ei er aan.. of is die al geweest? Ga de komende dagen sowieso nog even door om te kijken of die oploopt.
Even doortesten om te zien hoe jij reageert op deze testen. Bij mij betekende zn streepje dat m'n piek eraan kwam.
Ja test sowieso even door. Hopelijk komt mn piek eraan! Maar kan zo'n test nog reageren op laatste beetje hcg? En wauw, jij bent zwanger! Gefeliciteerd . Hoe voel je je?
Een ovulatietest kan wel sterk reageren op hcg, maar of dat in jouw geval ook zo is vind ik wel moeilijk in te schatten. Het is alvast wel een goed teken dat je predictor zo licht is. Ik zou inderdaad ook doortesten, als hij verder oploopt weet je zeker dat het niet van hcg is. Is er een mogelijkheid dat je eisprong al voorbij is? Want dan gaat hij ook aflopen en ligt het alsnog niet aan hcg. Ik heb zelf getempt na mijn miskraam omdat ik zeker wilde weten of ik een ei had of niet. Dat werkte wel echt super goed, maar niet iedereen heeft daar zin in Misschien iets om in overweging te nemen?
Tempen is niks voor mij, ovu testen eigenlijk ook niet, haha. Heb een regelmatige cyclus en voel mn eisprong altijd (3x over goed goed gegaan op die manier). Maar nu na de bbz weet ik niet hoe het gaat met mn cyclus, vandaar de testen. Het kan ook al best zijn dat mn ei al is geweest, dat ik net de piek heb gehad. Ik voel namelijk wel van alles... We testen nog maar even door.....
Ja begrijpelijk hoor. Na zoiets weet je gewoon niet hoe of wat, had die maand na de miskraam ook ovulatietesten ingeslagen. Ben benieuwd of ze nog gaan oplopen!
Een ovulatietest kan reageren op hcg, en een zwangerschapstest kan reageren op een lh-piek (op de hormonen dan hè). Dus ja.. Gewoon nog even doortesten met de ovulatietesten en hopelijk zie je dan een oploop op die testen en een afloop op de zwangerschaptesten.
Aan je zwangerschapstest te zien denk ik niet dat dit van hcg is.. ik denk dat je eisprong eraan komt! Had ik ook toen de test negatief was na mijn missed abortion. Dus ik zou je man mee naar bed sleuren en nog een paar keer testen.
Nee ik denk niet dat dat zo is. Op je Predictor zie ik het streepje niet meer. Hopelijk komt je eitje er snel aan Dank je! Voel me prima geen noemenswaardige kwaaltjes
Kan het ei komen als het hcg nog niet helemaal weg is? Dat is vrij zeldzaam toch? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in je cyclus ♡
Bij mij kwam er na beide missed abortions een eisprong aan terwijl er nog HCG zat (HCG geprikt in het ziekenhuis op 24 en een paar dagen later eisprong)
Hier lees ik inderdaad hele wisselende verhalen over!! Maar vooral dat wanneer je hcg laag is er wel een eisprong kan komen.