Hallo, Vanochtend getest met kv2v5. Na een minuut zag ik een heeeel vaag lijntje. Ik heb wel eens een indrooglijntje gehad met deze testen maar dan altijd pas na een langere tijd. Lijntje is nu, na 10 minuten nog niet heel veel feller geworden. Toch een voorgedrukt lijntje? Groetjes
Ja kan wel maar je ziet er bijna niks op haha. Het lijntje ziet er ook wat grijzig uit. Dus denk negatief. Maar vond het zo bijzonder dat dit al na een minuut te zien was.
Dit is naar mijn mening geen positieve test. Kruidvat geeft dit soort streepjes wel vaker zonder zwanger te zijn
Ja inderdaad. Dat dacht ik dus ook. Alleen had ik dit de vorige keren na de afleestijs en nu bijna direct!
Zou het over 2 dagen nog eens proberen maar dit lijntje heb ik al vaker gehad nog wel duidelijker ook en niet zwanger. Pas toen het een duidelijke roze kleur had was het wel zo
Ik zie het lijntje ook hoor, het is voor mij te licht om uit te maken of het grijs of roze is... Ik had enkele dagen terug ook zo'n tuurstreepje, maar heb vandaag negatief getest. Ik zou als ik jou was over een 2-tal dagen nog eens testen en dan weet je het zeker; voor hetzelfde geld wordt hij wel duidelijker! Ik duim voor je!