Onduidelijk ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sherriewerrie2907, 17 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherriewerrie2907

    17 mei 2018
    13
    1
    3
    Vrouw
    69E9D538-A2DE-4ED7-9E27-A654D2A05852.jpeg hallo
    Ik ben nieuw hier en heb 2 dochter van 3 en 4 maanden, nou wouden we nog graag een kindje en ik begon met ovulatietesten.... wat een complete ramp is ik ben op dag 7 begonnen en die was negatief met wel een streep ze werden op dag 8 al positief en nu blijven de strepen best dik op dag
    Ik kan totaal er niet uithalen of mijn eisprong al is geweest of nog moet komen kan iemand me vertellen wat jullie zien in de ovulatietesten ??

    Alvast bedankt
     
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Wat gek! Heb je wellicht een zwangerschapstest om te proberen?
     
  3. Sherriewerrie2907

    17 mei 2018
    13
    1
    3
    Vrouw
    Ik zit nu pas op dag 11 en had er maar een geprobeerd maar die was natuurlijk niet positief haha maar ik kan nu gewoon niet weten wanneer ik mijn eisprong heb
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.870
    15.309
    113
    Hm, raar inderdaad. Je kan prima meerdere donkere net-niet-positief streepjes hebben maar deze hangen wel heel erg tegen positief aan allemaal! Je bent niet bekend met PCOS oid?

    Zo kort na je bevalling kan je cyclus natuurlijk goed nog in de war zijn, maar of dat zich kan uiten in zulke ovulatietesten: geen idee...

    Ik zou nog even doortesten voor alle zekerheid
     
  5. Sherriewerrie2907

    17 mei 2018
    13
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reactie

    Ik heb voor de bevallig altijd een regelmatige cyclus en hij is na de bevalling 1 maand anders geweest en de andere weer regelmatig mischien inderdaad wel te vlug na de bevallig

    Bedankt
     

Deel Deze Pagina