Damens wie kan me vertellen of die testen van 2v5 een indrooglijn hebben? Ik heb ze heel vaak gebruikt maar heb nooit een indroog lijn gehad. Nu zie ik een superlichte streep? Ik kom net thuis en zag hem nog in de keuken liggen en wou het weg gooien toen ik die streep zag. Deze test heb ik gisteravond gedaan en 3minuten gekeken en toen zag ik niks? Maar nu dus een superlichtje streepje. Is dit geeoon een indrooglijn? Ik he pcos dus weet nooit wanneer ik ongi word.
Ik heb ze ook vaker gebruikt en wanneer ik niet zwanger was bleef de test altijd spierwit! Dan was er geen enkele lijn te bespeuren. Je mag hem tot 5 minuten aflezen, dus misschien heb je hem te vroeg weggelegd? Ik zou morgen of overmorgen nog eens een testje doen.
hoi ik heb het heel vaak gedaan op 1 keer na geen ondroogstreep dus bij de ene test kan het bij de andere hoeft het niet gewoon nog 1 proberen en na 5 minuten weg gooien. p.s is de streep even dik als de controle streep misshien foto??
Heb helaas wel een knalroze indroogstreep gehad... En dat was een nacht na de test... Heb je niet nog een test liggen?
ik moet eigelijk 3 juni worden en ben nog steeds niet en heb last van me rug misselijk en last van me buik
Dan zou ik even een test halen en gaan testen. Heb je toevallig al eens getest, want je bent aardig oertijd. Ben benieuwd naar je test!
ik heb twee streepje http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=252386&stc=1&d=1339519332
en 6 mei was ik ongestel geweest en 3 dagen laten was ik niet meer en een vriendin zegt morgen dan ben ik 4 weken zwanger
Gefeliciteerd 1981! Mooie knaltest. Heb je de verloskundige al gebeld? Kan je anders morgen ook al doen.