Gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben, sinds gisteren gevoelige borsten en dat was het eigenlijk, dacht ik ik test even snel uit m’n nachtdienst. Helemaal geen early test ofzo en vandaag 10dpo , nu meen ik zelf echt een minuscuul streepje te zien en m’n man ook. Of het is gewoon echt gezichtsbedrog
Di dit is binnen de afleestijd. Net 5 minuten na testen en bijsluiter zegt na 5 minuten resultaat. ik wordt nu net wakker en is er weinig meer van te zien
Ik denk ook een licht streepje te zien. Maar mijn ervaring is ook dat deze testen verwarrend kunnen zijn. Even een early kruidvat halen?
Dat lijkt inderdaad een voorzichtig streepje. Als het hcg is is ie over 2-3 dagen wel zonder twijfel verwacht ik
Ik vind dit wel een duidelijker streepje dan een valse test hoor.. Ik zou zeker over een dag of 2 nog een keer testen. (Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar vind dit er wel iets te duidelijk uit zien, maar dan moet hij wel oplopen de komende dagen.)
ben voorzichtig blij ( eigelijk gewoon mega blij ) maar zondag m’n NOD dus als die poosje weg is durf ik pas zeker te zijn.
Nou hier hetzelfde. Voor ons kwam deze zwangerschap ook nog als een complete verrassing, in shock maar ook dankbaar. Vandaag een echo gehad. Het besef begint nu te komen dat er echt een 4e kindje komt. Maar spannend blijft het.