Wat zijn jullie ervaringen met de zwangerschapstesten van de DA? Ik heb gisteren namelijk positief getest, maar heb helemaal nergens last van. Nu ben ik bang dat ie vals positief is en ik me blij zit te maken om nis... Dus graag jullie ervaringen!
Geen ervaring. Maar ik heb ook heel lang geen kwaaltjes gehad hoor!! Ik zou morgen een kruidvat test doen. 2 voor 5. En alvst gefeliciteerd!
Ik heb ook DA testen gedaan, en ik teste een aantal dagen voor mijn NOD licht positief, en een paar dagen later werd hij steeds donkerder (heb er in totaal 2 gedaan) en de huisarts heeft er ook 2 gedaan. Maar die van DA zijn volgens mij heel betrouwbaar! Dus alvast gefeliciteerd!
als hij positief was kun jer vanuit gaan dat je zwanger bent hoor! Sommige meiden hebben helemaal geen kwaaltjes, dat geeft helemaal niks. Wil je het helemaal zeker weten in beeld hebben dan zou ik een cb digitale test nemen met zwanger/niet zwanger in beeld.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb voor de zekerheid vanmorgen nog een keer getest en hij was weer positief! Ik kan het nog niet bevatten. Voor onze zoon zijn we 2 jaar bezig geweest en nu komt het totaal onverwacht, maar zo ontzettend welkom!! Joehoe!
Zolang als je die binnen de tijd afleest, is het goed. Ik werd namelijk gewaarschuwd door de verkoopster van de DA dat ik de test binnen de tijd moest aflezen. Dat benadrukte ze zelfs, want na die tijd kon een indrooglijn verschijnen. Maar ik had gelukkig een prachtig positieve test van de DA (zie mijn album in mijn profiel). GEFELICITEERD met je zwangerschap!