Clearblue digital met conceptie indicator geeft verkeerde indicatie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik zit vandaag op 13 dpo en ben al sinds 10 dpo aan het testen. Positief dus dat is goed nieuws! Heel blij! Mijn kruidvat 2v5 zijn goed duidelijk en de streepjes worden elke dag iets donkerder. Ik heb gisteren ook een clearblue digital met conceptie indicator gedaan. Die was wel erg positief. Gaf 2-3 weken aan op 12 dpo.

Nu lees ik dat het niet altijd een goed teken is als je teveel HCG aanmaakt. Is dit zorgelijk?

Mijn kruidvat 2v5 zien er zo uit:

Bijgevoegde bestanden:

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Tweeling :D!

Nee, even zonder gekheid, ik heb geen idee. Alleen dus wel eens gehoord dat er dan sprake kan zijn van een meerling.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Het is een indicatie! Dat houdt in dat ze niet 100% zijn over het hoe of wat. Ze meten aan de hand van je hcg hoever je bent.
    En de ene vrouw heeft meer HCG dan de ander waardoor je dus idd al vroeg 2-3 kan hebben.

Geen zorgen maken dus!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dit dus.;)

5. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    misschien heb je je ei wel wat eerder gehad, of vroege innesteling of gewoon veel hcg...

ik had ook al met 5w3d 3+ en ook heel veel hcg want heb nog bloed geprikt en bleek toen al op 15000 te staan. het is er echt gewoon maar een:D

het ligt er maar net aan hoe geconcentreerd de urine is e.d. en omdat je al zo snel goed positief testte maak je denk ik snel hcg aan als je zeker weet dat je ei klopt

niet druk over maken en lekker genieten. heb nog een tip voor je, blijf niet doortesten want de kv testen kunnen niet zo'n grote hoeveelheid hcg aan en dan wordt de test weer lichter....

Deel Deze Pagina