Verwarring over NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Twigs, 12 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Op 2 september ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De gynaecoloog vertelde mij toen dat dit dag 1 van mijn cyclus was.

Afgelopen donderdag, 8 oktober, ben ik weer bij de gynaecoloog geweest. Ze heeft een echo gemaakt en zag daarop een blaasje. Ze zei eerst dat mijn eisprong net was geweest en even later dat dat niet zo was en dat ie binnen een paar dagen zou komen.

Nu vanmorgen heb ik ineens rood/rozig bloedverlies en nou weet ik het niet meer. Ik heb geen ongesteldheidsklachten en daar zou het ook te vroeg voor moeten zijn, of ik op 8 oktober nou wel al een eisprong zou hebben gehad of nog niet.

Zijn hier meiden die zo snel na hun eisprong ongesteld zijn geworden?

2. Jip90

Jip90 Lid

16 sep 2015
    61
    0
    6
    Zelf geen ervaring mee, wel dat mijn ei is geweest een dag na mijn menstruatie volgens ovulatietest.

Is het misschien geen ovulatiebloeding geweest en dat je ei later is?

3. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wist niet van het bestaan van een ovulatiebloeding... ik heb ovulatietesten gedaan maar die was vanmorgen nog negatief dus ik denk niet dat dat het is. Volgens mij ben ik gewoon ongesteld, maar dan een heel klein beetje. Kan het met een inlegkruisje af. Vanmorgen was het wat meer maar nu zijn het echt druppels.

Ik zal morgenochtend voor de zekerheid nog een ovulatietest doen.

4. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verwarring is opgelost, ik ben gewoon ongesteld. Toen ik bij de gyn was had ik mijn eisprong dus allang gehad.

Deel Deze Pagina