Help, wel of niet hoop houden?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lentekind2016, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Gisteren op 8 dpo, vroeg ik weet het, totaal verbaasd door een vrij duidelijk streepje.. Vandaag Omo witte test. Heb ik n vals positief gehad.?!
    Wel hele pijnlijke borsten, buik en rugpijn.. Snap er niks van er zou toch iets moeten staan lijkt me.. Spannende dagen dus..
    Iemand dit ook wel eens gehad? Alle groene strookjes zijn ovu testen trouwens.

2. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    OEh ja spannend! Ik zie hem ook. Kwam hij tevoorschijn wel binnen de tijd? En allebei met ochtendurine? Morgen ochtend weer proberen, ben benieuwd!

3. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Ochtend urine en binnen de tijd, werd daarna donkerder.
    De test van vanmorgen dus wit.. Drink wel veel thee dus mss te weinig concentratie. Morgen weer testen maar dan kv2-5 ernaast.. Schijnt dat zwanger en kids vaker vals positief geeft. Na 8 mnd groeit het verlangen

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Zelf ben ik geen fan van zwanger en kids. Probeer het eens met de 2v5!

Succes ik duim voor je

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Misschien reageerde hij op je eisprong? Ik kan aan jouw ovulatietesten geen eisprong aflezen..

6. bijnazwanger

3 jan 2014
    91
    0
    0
    Spannend, morgen weer even testen. Wie weet loopt hij dan op. Ik heb op dit moment precies hetzelfde. Zoals ik het zie heb je rond 20 jan je eisprong gehad. Ik zeg nog eff door testen. Super spannend.

7. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik haal er geen positieve ovulatietest uit. De z&k zwangerschaps dipsticks geven heel vaak vals positief helaas.

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zie ook geen positieve Ovu test, waar jij m hebt staan (ovulatie) dus kan heel goed dat je tweede streepje op de zwangerschapstest komt door de lh piek. Dan zou vandaag je eisprong zijn. Zou het voor de zekerheid nog even gezellig maken vanavond ;)

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Misschien is het voor haar wel een positieve test. Ik test met heel veel testen ook geen knallers en dan zien mijn positieve er ook zo uit. Ik test tot nu toe alleen met sensitest extra gevoelig een positief resultaat terwijl er wel degelijk een eisprong is

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dan nog is de test gewoon negatief.

11. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Vandaag nog getest?? Ik kan eerlijk gezegd ook niet echt een positieve ovulatietest zien.

12. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hoi hoi,
    Eisprong was 21 januari had drie dagen positieve test en voel mijn ei altijd... Voordeel.. Nu twee dagen voor NOD. Vanmorgen tuurstreepje op zw&kids kv2-5 was negatief. Ik ga er nu maar van uit dat het negatief is... Totdat ik een duidelijke streep heb op de Kruidvat test. Clearblue ligt klaar maar wacht het even af. Van de zomer had ik pas 12 en 15 dpo een positieve test (eindigde in een mk). Nov een chemische mk, licht positief voor NOD maar toch ongesteld.
    Als het voor mei niet lukt dan gaan we naar de gyn. Dan zijn we een jaar bezig..

13. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie helaas ook geen positieve ovu test tussen jou lijstje . Succes

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    zie ook geen positieve ovulatietest. streepje moet even donker of donkerder zijn dan de test steeep pas dan kan je spreken van een positieve ovulatie test.

15. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Dan heeft ze blijkbaar geen positieve ovulatie testen, maar ze geeft aan dat ze haar eisprong kan voelen. Wat ik zelf ook heb. Dus wat maakt t dan nog uit dat die dingen negatief zijn? Ovulatie testen werken gewoon niet voor iedereen.

Wat je zwangerschapstesten betreft, ik kan niet echt veel zien op je testen. Maar je bent vandaag 10 dpo dan toch?

Deel Deze Pagina