Hoi dames, 2 weken geleden heb ik een topic geopend waarin in advies vroeg over de smiley ovulatie test van clearblue. Ik kreeg maar geen smiley te zien. Nu deed ik vanmiddag een 2v5 zwangerschapstest van het Kruidvat. Ik snap er geen snars van, maar zie toch echt een tweede streep (denk ik). Nu weet ik dat er heel veel kundige dames op dit forum zitten, dus ik ga proberen om de test te uploaden. Ben heel benieuwd of jullie het ook zien!
Ik zie inderdaad wel een lijntje! Kan alleen niet goed zien of deze grijs of roze is? Kan je dat zelf wel goed zien? Hoop voor je dat het raak is!
Ik heb dus geen idee hoeveel dpo ik ben, want heb geen positieve ovulatietest gehad . Dit streepje was binnen de tijd zichtbaar, maar de foto heb ik wel later gemaakt. Bedankt voor je reactie!
Heb je al een ovulatietest geprobeerd? Het zou kunnen dat hij nu op je eisprong reageert namelijk... Dat heb ik hier al vaker voorbij zien komen. Het lijntje is in ieder geval zeker zichtbaar dus hoop voor jou natuurlijk op een zwangerschap
De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25-05. De afgelopen 6 maanden heb ik, na de verwijdering van mijn mirena, steeds een cyclus gehad van 27-28 dagen. Volgens de calculator zou dat inhouden dat mijn nod rond 22 juni is. Ik kreeg dus geen smiley te zien in de dagen dat ik getest heb. Afgelopen dinsdag heb ik een early test van predictor gedaan, maar die was negatief. Nu kreeg ik toch steeds meer last van mijn voorgevel en een wat vreemd zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Vanmiddag dus toch nog maar een test gedaan met bovenstaand resultaat
Ik ga zeker over 2 dagen nog eens testen (misschien morgenochtend al wel) Grappig dat het streepje op de foto inderdaad zo veel slechter te zien is als "live". Dat had ik al heel vaak gelezen hier op het forum
De calculator gaat uit van gemiddelden en eerder ingevoerde gegevens. Dat is dus niet betrouwbaar. Juist omdat je niet positief hebt getest is niet uit te sluiten dat je een verlate eisprong hebt. Ook het gevoel in je onderbuik kan daar mee te maken hebben. Ik zou echt even een ovulatietest doen als ik jou was. Al is het maar om dat uit te sluiten. Snap dat je liever iets anders wilt horen natuurlijk 😉.
Dat ga ik zeker doen! Bedankt voor de tip!! En.... Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar jullie mening!
Ik had dit helaas gisteren ook, daarna ovu test gedaan en die was knalpositief, die van kruidvat kunnen helaas reageren op je eisprong.. Google maar eens.. was er best verdrietig om..
Ooh sorry! Ik lees nu dat je helemaal geen positieve ovu test had. Dan vind ik het er zeler hoopvol uitzien hoop dat ie mooi oploopt!
Hoi! Vanochtend een ovulatietest gedaan inderdaad, maar die was echt negatief.... Zit dus niets anders op dan afwachten wat de zwangerschapstesten gaan doen. Nog even "rustig" afwachten dus en laat dat nu eens totaal niet mijn kwaliteit zijn haha. Rustig komt zeg maar niet echt in mijn woordenboek voor in deze situatie
Ovulatietesten moet je smiddags doen aangezien de hormonen zich opbouwen tijdens de dag.. Smorgens wordt altijd afgeraden.. Dat is als je een zwangerschapstest doet het juiste tijdstip. Ik zou voor de zekerheid smiddags nog een keertje testen
En daarnaast... Als je een korte piek hebt kan hij vandaag ook al weer voorbij zijn en dus negatieve ovulatietesten.
Maar positief gedacht, kan het dus ook zijn dat ik bijna 2 weken geleden een piek gemist heb Ik wacht het gewoon rustig af! Probeer ik tenminste Het gevoel in de onderbuik is echt heel anders dan bij een ovulatie. Het zijn meer steekjes in het midden van mijn onderbuik. Ik waardeer jullie tips en reacties enorm! Als het een ovulatie blijkt te zijn, gaan we vrolijk aan de klus en anders zal de komende dagen duidelijk worden dat er iets anders gaande is. Weten jullie of het mogelijk is om je gebruikersnaam te veranderen? Niet over nagedacht, maar geeft iets meer prijs dan ik in deze situatie zou willen
He meis ik zou als inhoud was vandaag of morgen nog eens testen! Is die negatief dan weet je zeker dat het waarschijnlijk of van een zwangerschap of een ovulatie is. Ik denk zelf dat het niet van een ovulatie is!
Ik zou morgen ochtend gewoon weer een zwangerschap test doen en ze dan naast elkaar leggen. En nee ik weet niet hoe je je naam kan veranderen. Kijk eens bij je profiel misschien vind je daar wat. Succes met wachten!