Kruidvat 2v5?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Babywishh, Aug 4, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarinMarin

MarinMarin Niet meer actief

Dat zien ze dan niet goed want er staat niets. Mss moet je ook eens inzoomen op foto's wat ik altijd doe. Dan zie je heel duidelijk dat er niets staat. Je kan iemand wel iets voorhouden wat niet zo is maar daar heeft ze niets aan. Daar wordt de situatie niet anders van. ;)

Hier de ingezoomde foto's.

Attached Files:

2. Soya

Soya Actief lid

Jul 25, 2022
    485
    639
    93
    Echte super mega lichte tuur streepjes zie ik op foto’s juist beter als ze uitgezoomd zijn en mijn telefoon wat verder weg hou. Natuurlijk moet je iemand iets niet voorhouden wat niet is, maar tuur streepjes zijn niet mega zwart wit. Jij doet nu alsof iedereen gek is die hierboven zegt misschien wat te zien. Tuur streepjes moet je echt naar turen, iedereen ziet dat het geen knal streepje is. Er wordt op het forum ook vaak genoeg gezegd dat iemand niet iets ziet. Maar dat is een lievere manier van communiceren dan ‘hier staat niets op’ of ‘dan zie je het niet goed want er staat niets’.

Babywishh likes this.
  3. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Voor nod en dpo is iets anders hé? Ik zit nu denk ik op 9dpo. 9dpo is voor iedereen hetzelfde ongeacht je LF. 27 of 29 aug had ik een positieve ovulatietest

4. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Maar er stond wel echt een streepje hoor. Die kwam binnen de 5 minuten. Dus je hoeft nu niet te doen alsof iedereen hier scheel is. Veel mensen zagen het. Het stond er ook echt.

Roosje67, Sado, cvdv87 and 6 others like this.
  5. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Haha met inzoomen kan je niet ineens zien of er wel of geen streep staat hoor. Met inzoomen worden foto's gewoon onduidelijker. Er stond echt een streepje.

6. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Hier had ik nog een foto in een ander licht. Staat wel degelijk een streepje maar is moeilijk op de foto te krijgen. Dus mensen jullie zijn niet gek hoor. Jullie hebben gewoon goede ogen haha. :o:

Attached Files:

Soya and Wishfull123 like this.
  7. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,069
    4,576
    113
    Female
    @MarinMarin je mag je mening hebben maar de manier waarop je het brengt... Dan kun je misschien beter niets zeggen.

@Babywishh wat jammer dat je nu geen streepje ziet. Op 9 dpo zijn er nog genoeg mensen die geen duidelijke streep hebben of zelfs negatief testen. De concentratie van de urine en tijdstip van het testen kunnen nu nog een behoorlijk verschil maken.
    Snap dat je even niet wilt testen, de onzekerheid is killing.
    Dan misschien beter even een paar dagen wachten en tijdens het testen direct duidelijkheid hebben.
    Hopelijk volgt er toch nog een mooie streep op je nod❤

mxm and Babywishh like this.
  8. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ja daar heb je helemaal gelijk in. En ik weet nog steeds niet of ik de smiley van 27 of 29 augustus moet aanhouden, 28 aug was hij namelijk negatief. Dus misschien ben ik pas 7 dpo. Maar door die rare buikpijn wilde ik toch testen haha.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    27 of 29 juli bedoel je ? ;)

Dan ben je nu tussen de 6 en 9 dpo en nog erg vroeg.
    Dus alles kan nog :)

Babywishh and Wishfull123 like this.
  10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,069
    4,576
    113
    Female
    Ja snap ik helemaal! Ik heb ook al lange tijd niet zo vroeg getest, maar die pijn in m'n liezen deed mij echt overstag gaan.
    Normaal gesproken hoor je altijd de eerste smiley aan te houden, maar verwarrend dat er dan nog 1 volgt.
    Test je altijd door na een smiley?

11. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ja juli bedoel ik haha.
    Ja dat is waar. Maar heb er geen goed gevoel meer bij.

12. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

Apr 14, 2016
    2,191
    2,397
    113
    Female
    Of jij ziet niet goed want ik zag ook echt lichte streepjes. Vooral op die laatste. Heeft niks met iets voorhouden te maken.

Soya likes this.
  13. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ja ik test altijd door na de eerste smiley. Moet je eigenlijk niet doen, maarja controlefreak. :roflmao: + de teststreep was heel licht (ik kijk daar altijd naar, bij mij is die altijd knalpositief als ik een smiley heb) en vrijdag bij de 2e smiley was die wel knalpositief.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Dan moet je uitgaan van je piek op 29 juli.
    Dan uiterlijk de 31e je eisprong en vandaag pas 6 dpo.
    Ook volkomen normaal om dan nog negatuef te testen :).
    Gisteren zou je dan op 5 dpo hebben geszeten en dan is het nog niet mogelijk om positief te testen.

15. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Ja weet ik maar omdat ze zeggen dat je de eerste smiley aan moet houden ben ik daar maar vanuit gegaan. Nouja we gaan het zien.

16. MarinMarin

MarinMarin Niet meer actief

Knap als je hier wat in ziet. Dus wit betekent tegenwoordig ook al een streep. :thumup:

17. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

Apr 14, 2016
    2,191
    2,397
    113
    Female
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

18. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Je kan beter gewoon niks zeggen als je zo onaardig bent tegen iedereen.
    Er stond echt een streepje binnen de 5 minuten hoor. Dat jij het niet ziet en de rest wel allemaal, ligt meer aan jouw ogen denk ik dan. En op de foto was hij ook moeilijker te zien, maar hij stond er echt!

19. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Reageer aub even normaal. Slechte dag? Als jij iets niet ziet kan, anderen zien wel iets.
    Moet je dan op zo'n manier reageren?

margarethd and Babywishh like this.
  20. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

Jul 30, 2022
    2,065
    1,665
    113
    Female
    Volgens mij heeft marinmarin nog nooit een tuurstreep gezien. Ik zie net dat ze in haar eigen topic de streepjes heel licht vindt, maar het zijn gewoon duidelijke strepen. Topic hoe kan dit? Clearblue 1-2 weken..

WinMom90, Sado and Soya like this.

Share This Page