Jij hebt duidelijk nog niet eerder echte tuur streepjes gezien. Ook te zien aan je eigen topics, dat je in een ander topic het topic kaapt, nu weer een nieuwe hebt geopend met testen met duidelijke strepen en je ze toch licht vind. Prima om je mening te geven maar als je dat niet met een beetje compassie kan doen, plaats je reactie dan niet. Het heeft geen toegevoegde waarde op deze manier.
Ja haar streepjes zijn duidelijker dan die van mij. Echte tuur streepjes zijn het niet. Zo flauw en zelfs bijna pesten om te zeggen dat wit wit is, ondanks alle andere reacties. Over een onderwerp wat zo gevoelig ligt…
Ik heb al een paar uur een raar soort menstruatiegevoel, net of ik elk moment ongesteld kan worden. Ik zit nu denk ik op 8/9 dpo. Ik wilde eigenlijk morgenvroeg testen, maar kon me hierdoor weer eens niet inhouden. Heeft sensitest nou een voorgedrukt streepje dat je ziet? Ik krijg het weer niet goed op de foto dus waarschijnlijk zien jullie niet wat ik bedoel. Maar ik begin het streepje wel zwaar irritant te vinden.
Ik denk een soort schaduw te zien. Grijs? Ik zou hem negatief noemen denk ik. Maar foto is natuurlijk anders dan in het echt. Hoe gaat het nu? Nog getest?
Ik volg je al even (klinkt creapy maar zo is het niet bedoeld!). Ik denk ook wel wat te zien, maar twijfel over de streep. Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb EN natuurlijk een super positieve test!
Dankjewel. Maar ik heb ondertussen al veel negatieve testen gehad na deze testen, dus het was toch geen streepje dat ik zag. Of in ieder geval geen streepje van hcg. Ik verwacht mijn menstruatie donderdag, vrijdag of zaterdag. Ik ben niet zeker welke ovulatietest klopte.
Oh balen zeg! Lees nu net je berichtje pas. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben met een positieve test!