Dames willen jullie mee kijken? Deze test met ochtend urine genomen Hebben jullie wel eens vals positief getest?
Oke. Ik zie hem wel. Vind hem wel dun. Maar bij positief zou je over 2 dagen een duidelijker streepje moeten hebben. Spannend.
Kruidvat is het voorgedrukte streepje denk ik gezien de kleur. Telano heb ik slechte ervaringen mee. Al hoop ik dat ze natuurlijk positief zijn
Beide foto’s zijn buiten afleestijd, heb je ook foto’s van binnen de 5 minuten ? Hier kunnen we niets over zeggen
Ja haha vandaar mijn vraag om een foto van binnen de 5 minuten aangezien we foto’s buiten afleestijd niet eerlijk kunnen beoordelen
Ohh haha sorry dan had ik je verkeerd begrepen Ik heb daar geen foto van gemaakt eigenlijk.. nja ik zal wel over een paar dagen opnieuw testen. Tis was he haha
Hallo dames Daar ben ik weer Ik wilde jullie toch laten weten dat het in mijn geval wel degelijk een prille zwangerschap is Bedankt voor t mee denken!
Gefeliciteerd!! Ps , niemand hier zei dat je niet zwanger kon zijn, maar de foto's waren ver buiten afleestijd gemaakt, dus konden het indrogers zijn, vandaar de vraag om fotos binnen afleestijd voor een eerlijke blik