Nu schrijf je weer erg onduidelijk. Kan er geen verhaal van maken. Plaats een foto van je medicatie. Aangezien je dat zelf aanbood, is dat geen probleem. Je vraagt of we je anders niet geloven. Ik geloof dit nu niet zoals dit nu gaat.
Ja he hahaha alleen met test dus dan is deze forum overbodig. Dag pechvogel. Ik heb een vraagje. Mijn man heeft geen klasse a motiliteit wel b. Is dat goed genoeg om een kind te verwekken?
Met andere woorden. Ik ben 3 jaar bezig met zwangerschap en elke keer wanneer het anders gaat dan normaal en ik heb het gevoel dat het raak is, dan kom ik snel hier om te kijken of er meer mensen dit herkennen. Is dat het geval dan ben ik misschien inderdaad zwanger.
Ja die zei en de huisarts ook dat het goed is. Maar klasse A is echt snel en dat is 0% en daarom heb ik me eigen bedenkingen. Misschien is b klasse te traag en komt het niet ver genoeg of zijn ze te zwak. Want waarom wordt ik niet zwanger dan?
Ok, antwoorden op deze vragen: 1.Om welke symptomen gaat het? 2. Dikgedrukt: elke keer als je dacht dat het raak was kwam je kijken naar herkenning van wát op dit forum?
Hoe onzin? Ik heb ook de rapport hier upgeload van me man vorig jaar en daar staat bij eerste maar 2% a klasse en 16% b klasse En bij 2e rapport 0% a klasse en 31% b klasse.
@boshen hier heb ik gelukkig/helaas helemaal geen verstand van. Een paar andere dames hier wel, maar daar heb je vrij vijandig tegen gereageerd..
Normaliter heb ik 7-10 dagen voor me menstruatie last van mijn borsten. Enkele dagen ervoor buikbijn en dag ervoor ook last van lage rugpijn. Nu had ik helemaal geen last van mijn borsten. Maar grootste punt was dat ik dag na ovulatie roze afscheiding had en op internet stond implantaatbloeding en dat het zwangershap kan zijn. Daarnaast lage bloeddruk en ook lichaamstemperatuur. Erg moe ook. Ik heb 3x in de afgelopen tijd gedacht dat ik zwanger inclusief nu en kwam hier om te vragen.
Pilletje in vloeistof? Sinds wanneer is de pregnyl een pilletje. Dat zijn 2 pipetjes 1 met poeder 1 met vloeistof.... RoGiJuLi ik heb bij de oi in 2009 en 2010 wel elke x 10000 eh gekregen van de pregnyl. In 2016 geloof ik 5000 bij de ivf dat voldeed net zo goed als de 10000.. Ik hoop eerlijk gezegd dat je eerst aan je onzekerheid gaat werken en dan pas aan kindjes begint. Je klemt je zo hard aan zwanger worden. Zelfs je tel heeft een app 180x als de mijne het zou aangeven haha die wordt niet los gelaten....
Het is niet persoonlijk bedoeld. Ik hoor van me omgeving ook dat ik laatste tijd snel op me vingers ben getikt. Ik zit er zo mee dat ik niet zwanger wordt en het vreet me op. Ik bied ieder excuses aan. Mijn bedoeling is om niemand te kwetsen. Ik heb alleen laatste vraag en volgens mij had ik ook onderwerp erover geopend maar kreeg geen antwoordt. Ik hoop dat jullie reageren. Ik wil weten of klasse b motiliteit goed genoeg is en of er iemand is die ook zwanger werd met alleen b klasse motilitiet?
Ok mijn antwoorden hierop: 1. Ja dit herken ik. Ik heb ook de ene maand geen enkele klacht gehad en een andere maand wel. De klachten die ik wel had, verschilden elke keer weer, zodat je elke keer denkt, misschien is het nu wel raak. Soms was het ook raak, maar meestal niet, daar zat qua wel/geen symptomen geen logica in. 2. Een bloeding de dag na ovulatie kan VANALLES betekenen, maar voor zover ik weet geen bevruchting. Dus geen teken van zwangerschap. 3. Als je hier komt om te vragen, ga je vooral dames treffen die je willen helpen. Om te helpen is er zoveel mogelijk informatie nodig. Dus óf je geeft in 1x heel duidelijke informatie óf de dames gaan heel veel vragen stellen. En als het dan nog niet duidelijk is gaan ze nog meer vragen stellen. Want rondom zwanger worden kan VANALLES aan de hand zijn en dus is er zoveel mogelijk duidelijke info nodig. Maar goed, je komt hier al 3 jaar, dat weet jij ook wel!
Hmmmm oke Ik ga overmorgen op nod in de ochtend weer testen, maar ik heb er geen hoop meer in. Ik heb 11 dagen na dpo getest en het was negatief.
Tja, sommigen testen pas later positief. Maar ik heb geen bal begrepen van wat je vertelde over hoe je cyclus is gelopen deze maand en wat voor behandelingen je hebt, dus ik kan er ook geen zinnig woord over zeggen helaas.
Hoi Ik weet niet wat jij hebt gekregen. Maar ik heb hier een witte ronde pil in een heel klein potje die dicht is van boven en daarnaast een vloeistof in een glazen klein flesje van enkele cm. Die vloeistof moest ik in inkectie doen en dat in die kleine potje die dicht is van boven erin doen en dan is het gelijk opgelost en dan injecteren maar dat heeft geen zin want niet gedaanen daar baal ik van. Ik had niet naar me man moeten luisteren. Hij zei dat de kind gehandicapt kan zijn en meerling kan onstaan
4 juni om 11 uur in de avond werd ik ongesteld 19 juli had ik me eisprong. Rond 25/26 krijg ik ALTIJD last van pijnlijke opgezwolle borsten wat dus nu niet gebeurde. Vervolgens zou ik 30 juni pijn in me buik moeten hebben wat ook niet is gebeurd. Ik heb nooit overgegeven en nooit moe geweest en opk geen roze afscheiding gehad.