Is deze test positief? Of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dominique1991, 6 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Is deze positief?? Of toch net niet??

Ik zit nu op cd37 (5weken en 2 dagen) vorige ronde werd ik ongesteld op cd41. En die ronde ervoor op cd37 (dus nu).

Ik kan mij bijna niet voorstellen nu pas een eisprong te krijgen. 3 dagen geleden was de zwangerschapsttest nog negatief.

Mijn lichaam maakt mij echt door de war.

Mijn temp. is al heel de week 36.5 en vanochtend 36.4. Ik weet niet wat die daarvoor was. Maar lijkt mij in ieder geval te laag voor een zwangerschap?

Bijgevoegde bestanden:

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Deze is negatief, beide strepen zijn niet even donker en deze knalt doorgaans heel erg bij je piek.

Wanneer je tegen je menstruatie aan zit, kan je LH weer oplopen, dit kan de donkerdere test verklaren.
    Ook zou er natuurlijk alsnog een ovulatie aan kunnen komen. Hoe vervelend ook, een (veel) langere cyclus kan altijd.

Je zou ook nog een zwangerschapstest kunnen proberen? 3 dagen geleden negatief hoeft nu natuurlijk niet een positief resultaat uit te sluiten :)

3. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Mijn testen zien er altijd zo uit als hier op de foto en dan de dag erop heb ik een knaller. En daarna neemt het af. dus als je het mij vraagt, ik zou even doortesten want ik denk dat de eisprong nog komt

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Heb je de gehele cyclus ovulatietesten gedaan of ben je pas later begonnen? Wellicht toch een late ovulatie, of misschien kans toch zwanger te zijn? Zou even doortesten om te zien wat er gebeurd met de streepjes

5. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.712
    7.193
    113
    Vrouw
    Net niet positief.

Deel Deze Pagina