heey dames, welke ervaringen hebben jullie met de clearbleu digitale ovulatie testen? wil ze deze ronde gaan gebruiken naast mijn gewone ovulatietesten, het is voor de duidelijkheid zodat ik weet wanneer mij ei is!
Ik kreeg geen duidelijkheid met streepjesovulatietesten.. Ze werden nooit donker genoeg.. Met de digitale van CB had ik steeds duidelijk een smiley en was de tweede ronde zwanger Heb maar 1 doosje gekocht (30 euro geloof ik) en twee rondes mee gedaan Zeker als je de streepjes er gewoon bij doet red je dat makkelijk
Ik deed er ook makkelijk 2x mee. Vond ze helemaal goed! Echt fijne testen, geen vergelijk en je afvragen. Gewoon een smiley! En dat is ook zo leuk, dat lachende gezichtje te zien, werd ik altijd blij van! haha!
Hij ook alleen maar posi berichten over de CB digi ovu testen Gebruik deze nu al zo vaak en altijd een gehad!! Voor mijn zwangerschap 1 ronde nodig gehad en zwanger Nu is dit de 3de ronde dat ik ze gebruik ligt niet aan de testen natuurlijk Ik vind ze erg makkelijk!!! GO CB!!!
Uhhmm mijn man iets minder als ik die betekend werk aan de winkel en soms komt mijn hem niet altijd uit
nog even een vraagje met welke urine testen jullie met de clear bleu?? want heb gelezen dat dit ook kan met ochtend urine is dit waar?
Yep, doe ik wel altijd. Vind ik wel zo makkelijk! En ik hoef geen erg in de tijd te houden want eerste plasje is meestal rond de zelfde tijd!
ja dat is waar maar hoorde ook dat je lh op de dag zelf opbouwt dus dat betekent dat je hem dan wel mis loopt! toch?
Ik heb CB smileys gebruikt en ik heb pco maar de smiley kwam echt alleen als ik echt een eisprong had! bij etos 20 stuks voor 50 euro
ik heb net 2x 7 ovulatie testen gekocht voor 25 euro omdat de website ging sluiten dus mooi voordelig dus kom maar op met die smiley's! ik gebruik ze wel naast mijn gewone ovu testjes omdat ik een onregelmatige cyclus heb dus wacht wel even tot mijn streep goed duidelijk is anders word het een beetje duur grapje hihi
Ik vond het wel zo makkelijk. Als ik dacht dat mn ovu-test positief was heb ik de CB gebruikt. En dan werd mijn vermoeden altijd bevestigd