Kruidvat 2voor5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xxessiexx, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee nu ook niet. Soms wat pijn in mn rug maar dat was het dan ook:D

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb net ook een testje gedaan van kruidvat 2v5 en die geeft ook in mijn geval nu een super supervaag lijntje/schaduw. Heb ik nog nooit gehad wanneer ik niet zwanger ben. Dan is ie normaal echt witter dan wit. Ben net bevallen, dus hoop dat het van de vorige zwangerschap nog is.

TS, is jouw lijntje zo licht dat je 10x moet kijken of ie er wel staat? Want dat heb ik nu, maar ik zie vaag wel wat, raar dit.

3. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Ik had tot elke keer aan toe vage testen met dunne lijntjes die ook weer verdwenen, en de CB digitaal gaf bij al 2 dagen voor NOD zwanger aan!!

Misschien toch maar proberen???

4. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. Ik heb jullie berichtjes even gelezen. Bij mij is het volgende aan de hand: heb clomid geslikt en daardoor op 1 april (ook al;)) een eisprong (aldus de arts dmv echo vastgesteld) dus ik verwachtte allang ongesteld te zijn. Maar tot nu toe niets te bekennen. Normaal zere borsten etc maar nu helemaal niets afgezien van afscheiding.... Heb maandag clear blue geprobeerd en vanmorgen kv 2 voor 10 maar beide negatief. Morgen maar eens kv 2 voor 5 proberen.......

Maar lees hier ook positieve verhalen dat het alsnog positief kan worden.....

5. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Ik heb gisteren ook een vaag lijntje gestest op de KV2v5! Kwam ook niet direct na 5 min maar later. Ik heb er trouwens ook een topic over geopend, daar kan je de test zien. Hij was ook te vaag! Maar in negatief zag ik toch wat, en vanmorgen bij een nieuwe test ook! Ietsje duidelijker maar nog steeds erg vaag. En ondanks dat het zo vaag is, weet ik zo goed als zeker dat ik zwanger ben, heb nooit een streepje gehad bij deze tests, altijd omowit! Ik zit nu op 12dpo, had 6/7 april eisprong.

Hoop dat je er wat aan hebt!

6. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hier ook regelmatig vage tweede streepjes gehad (binnen de 5 min.), maar ook echt negatieve testen. Ik ben hierdoor ook niet meer zo blij met de k2v5, want een aantal jaar geleden had ik nooit geen streepjes als het niet raak was.

Ik heb zelf goede ervaringen met de vroege testen van testpoint en predictor en die gaven geen tweede streepjes, terwijl de k2v5 die dan wel gaf. Er was dus echt geen sprake van een zwangerschap die heel vroeg mis is gegaan.

Ik vraag mij dus sterk af of de testen niet gewoon op het LH reageren. Ik weet alleen niet of dat hormoon ook hoger wordt aan het einde van de cyclus. Ik ben wel verhalen tegengekomen dat meiden een positieve ovutest kregen op de dag dat hun menstruatie doorbrak. En sommige vrouwen hebben hogere LH waarden dan anderen. Dus dat zou ook verklaren waarom sommigen echt nooit tweede streepjes krijgen. Ach, ik weet niet hoor. Ik zou het anders ook niet weten. ;)

7. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Nou ik geloof de k2v5 testen alleen nog maar als ze knalpositief zijn! :x
    Ben hartstikke ongesteld geworden aan het einde van de middag balen!! Ga nu ronde 9 in pff

8. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Ik hoefde niet eens echt 10x te kijken...
    Ik keek en er viel me iets op, maar hoe langer je kijkt des te onduidelijk wordt het hahaha. Maar er stond echt wel wat alleen wel zo onduidelijk dat ik het niet op de foto kreeg.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja nou precies net wat je zegt, hoewel mijn oudste beide streepjes ziet. En ik maar denken dat ik de enige ben :p Balen dat je ongesteld bent.

10. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Inderdaad erg vage streepjes! Stome kruidvat

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849