Oh meis ik vind het zo spannend voor je, want ik denk ook écht dat het een positieve test is!! Ik ken die streepjes uit duizenden en heb weet ik hoeveel kruidvat testen gedaan en ook na een uur wel eens nog ff gekeken op een test of er echt niets stond maar bij deze van de kruidvat komen echt geen indrooglijntjes! hahah Ik ga ZO hard voor jou duimen dat het goed mag gaan!!!!
Zeker wel zwanger!! Ik had een veeeeel lichter streepje en na afleestijd was die pas met moeite op de foto te krijgen, dag erna al duidelijker en gewoon posi maar die komt niet eens in de buurt van je test! Ik heb ondertussen ook al een positieve clearblue test gehad en toen ik erna nog een kruidvat testje deed en m aan bleef staren dacht ik dat ik gek werd toen ik bijna geen streepje zag en later pas met turen heel licht! maar dit was ook met een minuut of 2 ofzo.. toen ik mezelf verplichte tot die 5 minuten te wachten was ie een stuk donkerder! Een test reageert niet zonder HCG in je lichaam, je kan wel een streepje zien maar die is dan niet ROZE.. een roze streepje betekent gewoon ZWANGER! Gefeliciteerd dus!! (ik heb trouwens nog een doos met oude kv testjes van nu een jaar tot anderhalf terug en nergens zie je streepjes op hoor, zeker niet zoals die van jou!!! )
Duidelijk zwanger! Ik heb er ook eens een gedaan van KV en na een half uur zelfs nog geen streep... En dus ook niet zwanger . Conclusie... Jij dus zeker wel .
Visite staat buiten te roken, dus ik ff snel spieken hier maar jeee wat lief zoveel reacties!!en zo positief allemaal, nou als ie morgen negatief is, zullen jullie wel raar staan te kijken haha...maar ik twijfel nog steeds hoor, met 5min was ie zooo licht, normaal als ik zwanger was zag ik een test al snel positief worden, en nu niet.. nou ja morgen maar eens met ochtendurine...
Ik zeg ook zwanger! En ik denk dat je je eisprong hebt gehad op dag 32, want dag 33 heb je ineens een tempstijging. Dus dan kant het makkelijk van klussen op dag 30 zijn! Voorzichtig gefeliciteerd
goedemorgen!nou heb om 7.15 getest, foto gemaakt van het doen van de test zodat die tijd vast stond, en ik met de foto's erna precies kon zien na hoeveel tijd ze gemaakt zijn haha, dit is het resultaat! na precies 5 minuten Bekijk bijlage 154499
en tot slot na 13 minuten Bekijk bijlage 154502 maar eigenlijk teld dus alleen de eerste. Die is wel positief, maar wel licht vind ik, misschien zit ik nog voor nod? nou vanmiddag nog maar wat testjes kopen haha, voel me nog niet echt zeker! wel superr lief alle reacties!!! ow aan de bekenden:niks op hyves zeggen ofzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nadesy, haha grappig, jij hier!alles goed met jou en de kids?
Owwwwh nu valt het muntje nu weet ik wie je bent!!! owwwh wat gaaf sorry hahahaha,je kent me ook wel Derona heette ik eerst
Owwwj haha je had al gereageerd nee ik zeg natuurlijk niks.als jij ook niks zegt zoals je aan mijn banner kunt zien