Ja je moet doen waar jij je prettig bij voelt maarre waar blijft de foto hihi Jawel dat wist ik wel ongeveer vanwege ik die week aande race was en zo achterhaald had we waren toen ook een weekendje weg samen! Dus tja hahahaha Nee heb vroeg een echo vanwege die mk voor Sylvano
nadesy, okeej haha ja dan weet je het wel. netjes dat je daarvoor eerder een echo krijgt, doen ze niet overal. ik ga maandag bellen, en vermoed dat ik ook wel snel 1 krijg maar dan ivm dat ik niet weet hoe lang ik precies ben. en heb zoals je weet ook 2 miskramen gehad, dus wil anders ook zowieso wel eerder een echo. komt ie:dit is na ongeveer 3 minuten! View attachment 154636
nadesy nou ik was in maart gestopt met de pil, en we zouden wel zien. maar omdat ik vorige keer dmv clomid zwanger ben geworden doordat ik lange cyclussen had en waarschijnlijk geen eisprong, was de kans nu ook erg klein. 1e ronde was 6weken en volgens mij zonder eisprong. en nu dus wel een eisprong gehad, 1keer geklsut in anderhalve week (neem aan dat rond die tijd me eisprong is geweest) en toch zwanger, dus eigenlijk wel heel onverwachts. maar we zijn super blij, maar toch ook weer spannend, en tja zal weer heel anders zijn, 2 kindjes ipv 1. maar dat zul jij helemaal hebben met 3! maar fijn dat alles weer goed gaat met jou en R. liefss
Had je al gefeliciteerd maat nogmaals hihi! Even een klein vraagje tussendoor. Jullie zeggen allemaal indrooglijntjes zijn nooit roze maar wit/grijs. En als je nou pas een paar uur later een licht 2e roze lijntje aantreft?
vanmorgen weer een kruidvat test gedaan, en deze was weer maar heel licht na 5 minuten, uiteindelijk zelfs wat lichter als de kruidvat test gister. snap dat niet, want deze heb ik zelfs metr ochtendurine gedaan, en die cb heb ik gister middag gedaan en die was met 1 minuut dik positief... lees juist overal dat de kruidvattesten zo gevoelig zijn??? grrr maak mezelf gek zo...
Jeetje Anoniempjuh wat spannend om niet te zeggen eng... Ik duim voor je! Kan het niet zijn dat je gisteravond teveel hebt gedronken en dat je urine te dun was? Ik denk dat mijn vraag ook hieronder valt, dus ik hoop dat iedereen het oké vindt als ik hem stel. Ik deed vanmorgen een kv2v5 test. Binnen de tijd (eigenlijk meteen) zag ik een dunne streep staan die je niet eens heel erg in het licht hoefde te houden. Na een tijdje ging die streep weg en nu verbeeld ik me dat ik een heel zwak schaduwlijntje zie. Ik heb dat streepje echt gezien! Wat was dat? Indrooglijntje na 30 seconden?? En kan het dan dat ie weg gaat na 10 minuten? Iemand hier ervaring mee?
Het anoniempje, je andere teste spreken toch boekdelen? Die zijn echt super duidelijk.... Ik heb een beetje hetzelde, testen worden niet donkerder, maar kan dat, als je de avond ervoor veel drinkt, je urine s'morgens minder geconcentreerd is?
Ik heb dat ergens gelezen (weet natuurlijk niet meer waar). Iemand had die wijze woorden van een huisarts. In het begin van de zwangerschap kan het zo zijn dat je niet wijs wordt uit de streepjes. Eerst vraag je je af of er wel iets staat, dan maak je je zorgen of de streepjes niet véél donkerder zouden moeten worden etc. Die huisarts dus had haar naar huis gestuurd met de woorden ´streep is streep, en lichter of donker maakt nu nog niets uit, je HCG schommelt sowieso en misschien heb je wel gewoon meer gedronken ´s avonds´. Blijkbaar komt die HCG pas tevoorschijn als je urine sterk genoegt is, helemaal in het prille begin.
ik had met de kv testen het s'middags ook een vette streep en s'ochtends een dunne streep,en er loopt nu echt wel een peutertje rond! meid maak je niet gek,stop met testen je bent gewoon duidelijk zwanger!!!!!!!!!!! ik had toen ook maar 2 testen gedaan en daarna niet meer!
Hey lieverd! doe dan de digi test dan staat het er en dan niet meer testen of twijfelen!die cb van gisteren was echt vet posi!
nou net de kruidvat en de cb gedaan met dezelfde urine. de kruidvat test deed het weer heel langzaam, en na 5 minuten stond er wel een streep maar heeel licht, alleen wat mij opvald, de controle streep is ook heel licht?!die is maar ietsiepietsie donkerder. en bij die van gister ook. dus die 2e eerste kv testen zijn positiever, ga teststreep, maar ook qua controle streep, denk dat de verhoudingen nu wel hetzelfde zijn?!of zou dat er niks mee te maken hebben? De cb die liep door, en alleen horizontaal, denk ow nee zie je wel, maar na 1 minuutje kwam toch horizontaal, en na 2 minuten stond er een duidelijke plus!!! zal straks nog een foto van deze 2 plaatsen xxx