Ik vind ze duidelijk hoor meis! vooral de cb foto is beetje onscherp kan de kv beetje moeilijk zien,maar ik zie zowiso duidelijke strepen
Cb is echt overduidelijk. De kv is volgens mij niet helemaal goed. Die is echt licht. Ben dat niet gewend van kv. Volgens mij een fabrieksfoutje dat de c streep zo licht is. En daardoor waarschijnlijk ook de t streep zo licht. Maar desalnietemin ben je hartstikke zwanger! Een dikke proficiat!
nee de eerste 2 kruidvattesten waren meer zoals het hoord volgens mij. Van deze laatste 2 is de controle lijn dus best licht, zijn uit t zelfde doosje, dus misschien zijn deze gewoon wat lichter?!
Ik zou nog een pakje kv bijhalen en daar 1 van doen. Eigenlijk is de cb 9 van de 10 keer lichter dan de kv omdat die volgens mij wat meer hcg nodig heeft. Tenminste dat zeggen de meeste meiden. Ik heb alleen ervaring met de kv testen.
Misschien dat ik idd nog een pakje koop, even kijken, maak mezelf wel gek zo hahaha. net vk gebeld, en ze beld straks terug wanneer ik voor een echo kan. nadesy heel veel plezier met je echo vandaag!!!!!!
@ ano: Kan me voorstellen dat die kv testen je onzeker maken want die zijn idd licht; zowel de controle streep als de test streep. Ik denk dat ik lekker zou stoppen met testen, en het over 2-3 dagen nog eens doen. Als die dan donker is, dan heb je wat meer zekerheid. De echte zekerheid heb je pas bij de echo maar die zal wel over 2 weekjes zijn ongeveer??? Hoop ik! Of je koopt toch (een dure) digitae test....
[wat super fijn dat je echo goed was!!!heerlijk zeg!!! wanneer ben je precies uitgerekend?weer in januari? dit zijn mijn laatste testen, ik ben nu tevree ) Bekijk bijlage 155102
en om het verschil te laten zien, de bovenste is van vanmorgen met ochtendurine, en de onderste gewoon van vanmiddag! Bekijk bijlage 155105
Nou je kunt mega tevreden zijn je cb digi geeft al 2-3 weken aan!en die test van vanmorgen is gewoon mislukt