Kortingsbonnen gevraagt

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by ssgerundt, Aug 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Wij gaan over twee weken op vakantie naar de veluwe en willen graag naar de konigin julianatoren, apenheul en dofinarium gaan.
    Weten jullie misschien hoe en waar we aan kortingsbonnen kunnen komen?
    In ruil heb ik een kortingbon van center parcs van 40% korting!!!!!

2. ster34

ster34 Niet meer actief

"Wie kan ik blij maken met:

-actiecode Koterkado (10% korting op het gehele assortiment)
    -4 fotosessies en 4 miniposters van €25 per foto van Bell Photo Studios (gevestigd binnen V&D warenhuizen) www.bellphoto.eu
    -vakantiecheque voor 25% korting Libéma vakantieparken www.libemavakantieparken.nl
    -50% korting dagkaart Hellendoorn (tegen inlevering van deze cheque bij de entreekassa krijgt u 50% korting op het etreekaartje = een smulpakket = een spelletje voor slechts €16,60 pp in plaats van €26,60 pp. Deze bon is geldig voor max. 4 personen t/m 30 september 2010)
    www.avonturenpark.nl/
    -€8,00 korting pp Dolfinarium ( tegen inlevering van deze originele droomcheque ann de kassa van het Dolfinarium betaalt iedereen €19,95 pp voor een actieticket Dolfinarium incl. een portie friet! De cheque is geldig t/m 30 september 2010 voor max. 5 personen per cheque)
    www.dolfinarium.nl/
    -NS Railrunner; kind 4 t/m 11 jaar. Geldig op één dag en gelijk aan vervoersbewijs volwassene (minimaal 19 jaar) Geldig t/m 31.08.2010
    -NS Meereiskaart. Met de NS-meereiskaart reist u gratis mee met iemand die een geldig NS vervoersbewijs heeft. Geldig t/m 31.08.2010

pb maar"

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    als je naar de Apeheul gaat kun je goedkoop kaarten voor Julianatoren kopen en andersom.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb nog kortingsbonnen voor Hellendoorn, Dolfinarium en Walibi

Share This Page