wat een ellende die lidl luiers,levi hoeft maar een keer te draaien en het lekt voor uit de luier,al 3keer van de 5 luiers. en ook een keer zat de luier vol na 2 uur,was gewoon klam aan de buitenkant. nog geprobeerd met luier achterstevoren maar mocht niet baten. dus vriendin van mij krijgt even 100 luiers heb perongeluk 2 pakken aangebroken,die andere gaat terug naar de winkel!! blijf toch maar bij mijn vertroude kruidvat!!!! nooit meer wat anders! die houden gewoon nachten van 12 uur vol,niks geen klam of lekken
heb geloof ik zo'n beetje alle verschillende luiers al gebruikt, ben tevreden over aldi...zeker voor dat geld. Heb zelf een hekel aa Huggies, vind dat ze snel naar urine ruiken..
Ik ben erg tevreden over aldi luiers maar 's nachts gebruik ik huggies. Dan nog lekt mn zoontje regelmatig door (2 keer van de 5 ongeveer), maar dat is gewoon omdat hij heeeel veel plast s nachts. Die luier kan gewoon niet meer aan en is dan helemaal 'vol'. Huggies is de enige luier die af en toe droog blijft.. Aldi luiers zijn ook super goedkoop. Pampers gebruik ik al heel lang niet meer omdat ik ze naar urine vond stinken en kruidvat luiers pasten niet goed. Uitproberen is het enige dat je kunt doen!
hier geen aldi luiers meer,mijn dochter is s'morgens altijd kletsnat. lidle heb ik geen ervaring mee,maar ik zweer bij de kruidvat luiers! goedkoop en zeer goed!
Lidl is hier ook geen succes. Heb nog een paar en doe die overdag. Hier is ze geen grote plasser maar 's nachts lekt Lidl ook door. Aldi eigenlijk nooit. Heel soms een keer dat ik 'm iets scheef heb en een randje van de romper nat wordt, maar dat is dan eigen schuld
ook overdag lekt het hier,heb een heel beweegelijk mannetje,het is net alsof de urine niet snel genoeg opgezogen word. en dan loopt het naar voren als levi aan het akrobaten is
Hier ook aldi, Lidl nog nooit geprobeerd, maar ze zijn nu in de aanbieding. Vind de grote pakken van de Aldi wel makkelijk.
C1000.... En soms lidl, maar die houden snachts niet als hij zich op zijn buik rolt..... C1000 is wat stugger, maar lekt nooit!
Hier 's nachts pampers en overdag Kruidvat/Lidl. Ben er verder erg tevreden over. Ik koop de pampers wel altijd in de aanbieding. En nu ook de luiers bij de Lidl in de aanbieding gekocht (3 pakken voor 18 euro)
Ik heb van de week voor het eerst luiers van de etos gekocht. ze lijken wat stijf, maar als je ze eerst even los schud voordat je ze om doet bevallen ze prima en zijn ook een stuk goedkoper.
ik heb ook het idee dat ik wat langere hogere luiers moet hebben voor levi met veel stretch, heb het idee dat die van de lidl wat lager zitten voor.