Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos.

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Anne, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik heb het emailadres ook niet meer maar ik heb even op de site gekeken . en vond alleen dit emailadres info@geschenkendoos.nl.
    ik hoop dat je er wat aan hebt .

    groetjes yvonne
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb net me kaartje binnen dat ik de doos kan ophalen
    dus der is nog hoop ;) nee maar ik wist dat ze na hem de bevalling pas zouden hebben
    dus ik ga hem van de week ophalen

    gr debbie
     
  3. nathalie

    nathalie Lid

    27 jun 2005
    25
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi
    nou heb een mail gestuurt ik ben benieuwd, ben nog erg optijd maar vind het gewoon leuk :) nog bedankt voor het kijken van het mailadres

    groetjes nathalie
     
  4. nathalie

    nathalie Lid

    27 jun 2005
    25
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi,

    heb hem!! kreeg 1,5 week terug een mailtje dat ik hem on halen dus bij mij was het wel redelijk snel, had ook wel een berichtje gestuurd en mischien komt het daardoor maarja dat zal ik nooit weten, hij was leuk gevuld
     
  5. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Kreeg net deze mail;
    Beste E,

    De 'Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos' staat vanaf 7 maart 2006 voor je klaar!! Tegen inlevering van deze e-mail, kun je deze geschenkendoos GRATIS ophalen bij de kassa van het Kruidvat filiaal:


    Nou mooi toch!!! :D heeft wel even geduurt maar dat maakt niet uit hihihihi. Ben benieuwd wat er in zit! ga m van de week wel ophalen ;)
     
  6. nathalie

    nathalie Lid

    27 jun 2005
    25
    0
    0
    gelderland
    hoi

    er zitten hele leuke dingen in die ook nog eens bruikbaar zijn, maar ja de doos kan verschillen hé, heel veel plezier ermee.
     
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Dat is beter dan mijn doos;
    Het vetgedrukte hierboven heb ik ook, en 2 foldertjes, een speentje en dat is het.
    De doos was zo goed als leeg! :confused: :confused:
     
  8. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi,

    Vandaag heb ik mijn Kruidvat Baby en Mama doos opgehaald. Er zaten 2 foldertjes in, een speentje van Difrax, een probeerverpakking Kruidvat luierzakjes, een proefmonster Kruidvat meegroei luiers, een AventNaturally flesje, proefflesje Natusan Softwash voor baby's en een
    Friso bewaarblik met deksel (zonder inhoud, met stickervel om naam vd kleine erop te plakken).
    Vooral het Avent flesje, de speen en het bewaarblik vind ik leuk, dus op zich vind ik dit pakket nog meevallen :)

    Liefs,
    Lise
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dat is raar, ik heb de box 5 dagen later opgehaald en ik had geen bewaarblik van Friso en ook geen luierzakjes... Die dozen veranderen ze wel snel zeg!
     
  10. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik ben nu 32 weken en verwacht ook elke dag het mailtje om de box op te halen.. ben benieuwt of hij dan weer veranderd is..hihi
     
  11. Kiz

    Kiz Bekend lid

    21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb hem een aantal weken geleden opgehaald, en ik hier geen bewaarblik, of luierzakjes.....
    Na de etosdoos en de prenataldoos, viel deze echt tegen, maar goed: een gegeven paard.....
     
  12. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Misschien wisten jullie dit al, maar ik dacht ik zet het er toch nog even op: Ik vond net dat je behalve de doos van Felicitas ook een gratis babydoos bij kruidvat kunt krijgen. Zie babyenmamma.
     
  13. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    dank je, ik heb meteen besteld :)
     
  14. Maaike1986

    Maaike1986 Nieuw lid

    15 jun 2006
    4
    0
    0
    Wilde hem ook bestellen maar het filiaal in Joure staat er niet bij...
     
  15. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik heb de doos van het kruidvat al in huis, maar ik kan nergens vinden waar je de doos van felicitas kan bestellen, weet iemand waar dat kan...

    alvast bedankt groetjes cindy
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Sorry ik had de titel verkeerd aangepast.. had niet goed gekeken.
     
  17. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Nou die doos van het Kruidvat stelt echt niets voor in tegenstelling met die van Prenatal/Felicitas!! Die was echt super leuk!!! Maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!!
     
  18. Miran

    Miran Lid

    28 jul 2005
    56
    0
    0
    Bij mij zat er ook een potje fruithapje in. Geschikt vanaf 3maanden. Jammer dat ik de doos al kreeg toen ik net 5mnd zwanger was en de houdbaarheidsdatum okt. ´06 is. Dan is Lisa net 2,5 mnd. oud. Hoezo over nagedacht??
     
  19. Niet meer actief

    echt vreemd ik heb alleen de doos van de etos nu de doos van prenatal en van kruidvat heb ik nog steeds niet
     
  20. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ja, dat had ik ook! Belachelijk toch? Ik heb er iemand anders blij mee gemaakt...
     

Deel Deze Pagina