Wie heeft er al ervaring met de nieuwe baby lijn van Kruidvat; Pure & Nature? Ik zag dat er eerder al een topic aan besteed was maar die is vorige zomer gesloten. Wellicht dat er nu meer ervaringen zijn Ik las ergens in een review dat de meeste ingredienten inderdaad natuurlijk van aard zijn. Maar dat er wel aardig nog wat parfum in zou zitten? Ik gebruik voor onze dochter van 1,5 inmiddels dermocare en natusan, in principe tevreden mee. Minder agressief dan zwitsal (daar kreeg onze meid knalrode ontstoken oogjes van, en jeuk) Maar toch zijn dit merken die ik niet voor een pasgeborenen wil gebruiken. Verder gebruiken we ook nog de bodycreme en iedere dag olie van Weleda, vind deze alleen niet zo lekker ruiken.
Niet iedereen checkt elk uur zp Wij zijn erg tevreden over deze lijn bij onze dochter. Ze had veel last van berg en schilverige hoofdhuid. Toen we zijn overgestapt naar de kruidvat pure&nature lijn was het heel snel weg! Ook is haar droge huid verleden tijd sinds we de badschuim hebben hiervan. Voor de baby hebben we nu de shampoo, bath, oil en creme gekocht van kruidvat pure&nature. Gezien de oositieve ervaringen willen we liever daarmee beginnen dan met zwitsal
Hier hebben we eczeem....gebruik m nu pas en tot nu toe wel tevreden eigenlijk.....haar huidje werd gelijk minder droog em ze kan m verdragen ...
Manuk, i know.. Zit een dag tussen he Maar dat klinkt super, hoe zit het met de geur/parfum? Lov23, wat goed zeg!
Sorry Ik heb alleen naar de tijden gekeken Qua geur vind ik m redelijk neutraal. Heb niet het idee dat er parfum aan toe is gevoegd. Vind er ook geen chemisch geurtje aanzitten, juist een natuurlijke/neutrale geur. Wij zijn echt tevreden, want we hebben een compleet nieuwe lijn van zwitsal staan, maar gaan echt voor de pure&nature lijn. Overweeg ook om die voor mezelf te gaan gebruiken, gezien hoe goed onze dochter er op reageert.
Yayyy! Goed om te lezen ladies!! Had al een positief gevoel over deze lijn, nu helemaal! @manuk, haha geeft niet, dacht dat al Wüst je trouwens dst ze ook een pure and nature lijn voor volwassenen bestaat? Die schijnt er al langer te zijn en heeft wel andere ingredienten maar toch Volwassen huid en haar reageert toch vaak weer anders dan die van een baby
@Manuk, Btw! Ik zie trouwens dat jullie dochter 1 dag ouder is dan de onze En Julia is de naam die wij heel lang op nummer 1 hadden staan voor haar uiteindelijk is het Savira geworden. En je hebt een leuke muzieksmaak aan je banner te zien. Grappig!
Dochter sinds de geboorte mega droge/ruwe huid op haar beentjes. Overal mee ingesmeerd, niks hielp. (Ze had er btw geen last van hoor) Sinds 1,5 week smeer ik het in met die bodylotion van die lijn in en ze heeft gewoon gladde beentjes!!!
Pure and natural klonk erg goed en heb de bodycreme gekocht voor onze kleine. Bij thuiskomst bleek er dus wel parabenen ( conserveringsmiddel) in te zitten. Dit is bij de producten van Weleda niet zo. Ben dus toch weer de producten van Weleda gaan gebruiken. De geur is overigens prima van Pure and Natural.
@Puck1978, weet je ook welke parabenen soort er in zat? Er bestaan namelijk ook natuurlijke parabenen. Ben wel erg benieuwd @Ragazza, wat fijn dat het zo goed werkt!