Kruidvat babydoos

Discussie in 'De lounge' gestart door pinkellotje, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kippie71

Kippie71 Actief lid

9 nov 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    :) :) :) :)

2. Amle

Amle Niet meer actief

Nou, ik heb de doos gisteren op mogen halen (32 weken) en echt veel blijer wordt je er niet van!
    Tuurlijk is het gratis en dus mooi meegenomen, maar veel stelde het niet voor.
    Inhoud:
    - bewaarblik voor Friso flesvoeding
    - speentje
    - 2 pampers
    - mini flacon Natusan

Gr. Elma

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb gisteren het afhaalbericht gekregen, maar aangezien ik nu ziek thuis ben kan ik het nog niet ophalen..

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb gisteren een mail ontvangen dat ie vanaf 23 Mei klaarligt voor mij.

Maar ik heb ook gehoord dat ie vies tegenvalt hoor.... Ik heb hem nog niet opgehaald.

5. Niet meer actief

nou ik heb hem dus helemaal neit gekregen en nu hoeft het voor mij ook niet meer.

6. Angeliek1973

Angeliek1973 Actief lid

12 jan 2007
    115
    0
    0
    ik zou zeggen: tis echt de moeite om aan te vragen NIET waard deze doos..... ik snap niet eens datze m durven weg te geven, er zit totaal nix in, ja folders!

7. sim

sim Niet meer actief

ik kon m ophalen toen elijah 2 maand was, en hij viel inderdaad vies tegen, om m op te halen was ik voor het heen en weer rijden en parkeergeld inderdaad meer kwijt dan de waarde van de inhoud :(

8. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    ik kreeg ook gister mailtje dat ik hem op kon halen, dus ik snel nog om 17.45 na mn werk langs de kruitvat...
    "Mevrouw wij krijgen die dozen vrijdag pas binnen" "belt u eerst maar van te voren"...hmm..lekker is dat, stuur dan ook geen mail :p
    Ik bel morgen of ga hem zaterdag halen.

Zo'n bewaarblik van Friso zoek ik nog wel. dus das al een positief punt...als alle kruitvatdozen tenminste hetzelfde zijn...

ik wacht af...

Deel Deze Pagina