Nou, ik heb de doos gisteren op mogen halen (32 weken) en echt veel blijer wordt je er niet van! Tuurlijk is het gratis en dus mooi meegenomen, maar veel stelde het niet voor. Inhoud: - bewaarblik voor Friso flesvoeding - speentje - 2 pampers - mini flacon Natusan Gr. Elma
Ik heb gisteren het afhaalbericht gekregen, maar aangezien ik nu ziek thuis ben kan ik het nog niet ophalen..
Ik heb gisteren een mail ontvangen dat ie vanaf 23 Mei klaarligt voor mij. Maar ik heb ook gehoord dat ie vies tegenvalt hoor.... Ik heb hem nog niet opgehaald.
ik zou zeggen: tis echt de moeite om aan te vragen NIET waard deze doos..... ik snap niet eens datze m durven weg te geven, er zit totaal nix in, ja folders!
ik kon m ophalen toen elijah 2 maand was, en hij viel inderdaad vies tegen, om m op te halen was ik voor het heen en weer rijden en parkeergeld inderdaad meer kwijt dan de waarde van de inhoud
ik kreeg ook gister mailtje dat ik hem op kon halen, dus ik snel nog om 17.45 na mn werk langs de kruitvat... "Mevrouw wij krijgen die dozen vrijdag pas binnen" "belt u eerst maar van te voren"...hmm..lekker is dat, stuur dan ook geen mail Ik bel morgen of ga hem zaterdag halen. Zo'n bewaarblik van Friso zoek ik nog wel. dus das al een positief punt...als alle kruitvatdozen tenminste hetzelfde zijn... ik wacht af...