Dag, Weet dat hier al meer over is geschreven maar vanaf wanneer hebben jullie nutrix/rijstebloem gegeven en hoeveel. Je hoort zoveel verschillende adviezen. De een zegt 4 maand de ander zweert pas om dit vanaf 6 maand te doen en een ander geeft het al met 3 maand. En had dit nu effect op het aantal uren slaap ''s nachts of maakt dat niet uit. Sara slaapt nu weer aardig goed door hoor (even afkloppen, hihi), maar ben gewoon benieuwd
ik zou gewoon wachten tot ze 4 maanden zijn, het staat niet voor niks op de pakken, en het heeft hier niet geholpen om de nachten door te komen, bij ons helpt daar geen enkele pap tegen
Op het pak staat vanaf 4 maanden. Maar tot 6 maanden hebben ze alleen melk nodig en is alles wat je daarnaast geeft ook echt "bijvoeding". Onze zoon sliep er niet langer door.
Cecile kreeg met 10 weken al nutrix in haar flesje en dan vooral in de avond de laatste fles. Om wat beter door te laten slapen. Eenmaal toen ze aan de nutrix gewend raakte wilde ze niet eens meer zondere dus deed ik elke fles een klein beetje. Nu krijg ze het nog nu met de vanille smaak en ze vind het heerlijk.
Hoi, Ik heb gewoon vanaf vier maanden gedaan, en hier sliep ze echt niet meer van, maar ze vond het wel lekker. Ik had problemen met het overstappen naar de flesvoeding na 6 maanden een beetje nutrix erbij hielp hier wel bij, en het is ook wat anders. Groetjes Monique76
rond de 6 maanden hebben we het hem een paar keer gegeven maar hy luste dat niet hebben het hem toen niet meer gegeven.
vanaf 3,5 maand mee begonnen omdat hij heel erg hongerig is, het helpt wel een beetje hij slaapt wel iets langer maar nog steeds geen hele nacht, behalve vannacht bij mijn schoonouders. Wat doe ik verkeerd?.
Nou ik gaf het aan mijn kleine toen ze ook iets van 10 weken oud was, en bij mij hielp het echt bij de nachtrust. Ze had ook telkens zo'n honger en ook dat is minder geworden. Ze sliep echt uren langer door..
ik weet niet welk merk voeding je gebruikt, maar misschien zou je eens friso extra alleen voor de nacht kunnen proberen, dat geeft net wat meer verzadigd gevoel. van nutrilon heb je ook voor hongerige baby's..
die van mij slaapt nog niet door nou ja ik heb het geaccepteerd, en ben nog steeds op zoek naar de perfecte concealer
Nou stranger, omdat het volgens het CB voor een kindje van deze leeftijd niet echt gebruikelijk is dat hij soms nog om de drie uur komt. Volgens het cb zou er zeker meer dan vier uur tussen de voedingen moeten zitten maar goed ik ben hier niet voor opgeleid dus als het cb dat zegt geloof ik dat.
hier hebben ze tijdens het 4-maanden bezoek bij het cb gezegd dat ik in de avondfles nutrix kon doen ik zei toen dat hij sliep van 20.00 tot 9.00 en dat hij het wat mij betreft nog niet nodig had zij zei toen tegen mij doe het anders overdag een keer in de fles het gaat meer om de smaakontwikkeling we doen het nu zo......als hij wat vroeger op de avond komt voor de laatst fles doen we er nutrix in en komt hij wat later dan anders dan doen we er geen nutrix in