Was er al bang voor Dochterlief loopt al paar dagen te klooien met slaapjes (waar ze overigens toch al geen fan van is). Nou heeft ze vanmorgen uurtje geslapen, vanmiddag kwartiertje dus na het avondeten was ze helemaal op en kreeg ik het niet gerekt tot normale slaaptijd. En ja hoor, ik wil naar bed en madam bedenkt dat het wel een leuke tijd is om te gaan kijken of je met je slaapzak aan ook kan kruipen zo wakker als een hoentje. Dat word toch de zak chips opentrekken denk ik hihi
Ben om 12 u met haar op ons bed gaan liggen maar duurde nog een uur voor ze sliep en vervolgens zo ongeveer elk uur gezien. Ze wilde niks, niet in dr eigen bed, neit bij mij, niet drinken... Om half 8 vond ze het lang genoeg geweest. Gelukkig kon ze toen nog 1,5u bij manlief zitten en heb ik nog even geslapen.
Hihi ik herken zo veel he, dat had die kleine van ons ook rond die tijd! Zat er zelf wel eens helemaal doorheen, heb hem wel eens tussen ons in gelegd op t voedingskussen die dan zo half rond geklapt was, om zo zelf nog een beetje te kunnen maffen! Sterkte met wakker blijven
hier ligt ze zonder voedingskussen dan naast me. En vannacht heel de nacht met 1 borst bloot zodat ze kon drinken zonder me wakker maken maar werkte niet echt Normaal drinkt ze snachts ook 1x en vallen dan allebei gelijk weer in slaap tot ik kramp krijg Hou vandaag gewoon een lekker bankhangdagje denk ik, al heb ik ook wel zin in een cake ofzo bakken. Of nog erger, de zomerkleren uitzoeken