Hallo meiden, Wij weten weet sinds vandaag dat we een meisje krijgen. We hebben het niet zo breed en zitten in de schuld sanering. Dus ben ik op zoek naar meisjes baby kleren voor een betaalbare prijsje. Of ruilen tegen jongens kleren van mijn zoontje maten 50 tm 68 Die zien er nog zo goed als nieuw uit. En sommige nooit of bijna nooit gedragen ivm met verkeerde seizoen gekregen.
Ik ga morgen voor je op zolder kijken, is er vandaag helaas niet van gekomen! Morgen maak ik even foto's van wat ik heb liggen!
heb 1 bananendoos vol meisjes kleding. maatje 68/74 als je de verzendkosten betaald mag je het zo hebben
Ik heb ook nog wat liggen! jasjes rompers enz. tegen verzendkosten of ophalen mag je het zo hebben. het is nog bijna allemaal als nieuw ik heb het hooguit een maand gebruikt
http://www.zwangerschapspagina.nl/babykleding-meisje/353660-pakket-meisjes-kleding-maat-50-56-oa-z8-noppies-bakkaboe-prenatal-hema.html het gaat over dit het is maat 50-62 evt kan ik nog kijken of er nog wat meer bij kan aangezien ze al uit meer kleding is. Alleen de noppie,s en z8 kleding is eruit. Maar je hebt wel gelijk mutsjes,rompers,jasjes enz erbij