Test negatief ondanks kwaaltjes?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by chanti1990, Oct 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,099
    6
    38
    Gelderland
    Hoi!

Hier even mijn verhaal!

Ik heb al 4 dagen zo'n heftige menstruatiepijn terwijl er geen bloeding doorbreekt! Daarnaast moet ik ook de hele week al zovaak plassen. En dan niet alleen de drang maar ook echt plassen.

Ik was na dag 1 best al wel verward want normaal altijd!!!! Zodra ik buikpijn voel, ben ik al ongesteld of word ik dat binnen 2 uur wel.
    De enige uitzonderingen waren dat ik ook zo lang met buikpijn liep toen was ik zwanger van mn kids.

Ik hou mijn cyclus niet constant bij omdat we niet echt bezig waren voor een kindje, sterker nog we gebruiken gewoon condoom!, maar de keren dat ik het wel heb opgeschreven zat ik op 25/26 dagen.
    Ik zit nu op 28 dagen.

Ik heb net vanochtend maar een testje gewaagd ondanks dat ik me het bijna niet voor kan stellen vanweg e condoomgebruik. Maar de test was negatief!

Ik word echt nu gek van die onzekerheid want deze klachten had ik precies zo bij vorige kids maar toch een negatieve test. Misschien dat ik dan toch nu een langere cyclus heb?

Mijn vraag is nu, kun je negatief testen terwijl je al wel een aantal dagen al zwangerschapskwaaltjes voelt??
    Die kwaaltjes komen toch door de hcg hormoon? Maar dan zou je toch ook al wel moeten kunnen testen?

Nou hopelijk kunnen jullie me helpen want ik word gek hier....

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Nee, in principe niet. En zeker in combi met het condoomgebruik denk ik niet dat je zwanger bent.

Kan best zijn dat je lichaam eens een keertje anders doen ;) maar wel vervelend dat kan ik me voorstellen.

3. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,099
    6
    38
    Gelderland
    Nee ik verwacht het ook niet! Maar menstruatie verloopt altijd zo hetzelfde dus snap dit niet.
    En bij mn vorige 3 zwangerschappen was ik meteen 1e ronde zwanger ondanks dat ik niet wist wanneer mijn eisprong was en we eigenlijk maar zo'n 1a 2 x in de week seks hadden.
    Als condoom nou niet goed was...

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Zou je niet gewoon blaasontsteking kunnen hebben? Blaaskrampen ipv menstruatiekrampen? Zeker ook gezien het vaker plassen?

Bij mij geldt overigens wel, hoe langer mijn cyclus hoe meer pre-menstruele klachten. Je kunt soms best een uitschieter hebben. Afwachten is wat dat betreft het enige wat je kunt doen, lijkt me...

5. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,099
    6
    38
    Gelderland
    Zat ik ook al aan te denken als optie. Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus geen idee hoe dat voelt. Maar omdat dit zo aan het eind van cyclus is en ik ook duidelijk wat steken erbij voel in eileider/eierstok verwacht ik het niet meteen.
    Maar ik hou het wel in gedachte, kan altijd na het weekend even laten controleren

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Als je echt kwaaltjes hebt dan zou dat van de hcg komen. Dan zou je op zijn minst een licht streepje moeten hebben.
    Ivm met condoomgebruik denk ik niet dat je zwanger bent. Je kunt soms een afwijkende cyclus hebben zonder duidelijke oorzaak

Share This Page