Herfstvakantie met 16 jarige

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamafiets, 18 jan 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Hoi.
    Dit jaar ben ik aan de beurt om met mijn oudste zoon samen een weekje weg te gaan.

Omdat de behoeftes tussen hem en zijn kleine broertje zo verschillen zijn we afgelopen herfstvakantie apart van elkaar op vakantie gegaan. En dat beviel heel goed.

Hij wil het liefste vliegen en naar een zonnig eiland of stad. Vorig jaar is hij met zijn vader naar Valencia geweest.
    Ik vlieg liever niet en heb een sterkte voorkeur voor trein. Maar zonnig en een beetje warmte houd ik zeker ook van.
    Man gaat intussen met de jongste naar Texel. Dus hij zal ws de auto meenemen. Hoewel ze ook met de trein zouden kunnen gaan. Maar daar is wat overtuigingskracht nodig denk ik :roflmao:

Wie heeft goede ideeën?
    We houden van sportieve activiteiten. Gezellige cafeetjes en restaurantjes. Mooie natuur en/of steden. Dagje strand. En vooral elke dag iets nieuws beleven of doen.

Voorkeur wel iig binnen Europa

2. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.112
    1.176
    113
    Vrouw
    Mijn man is vorig jaar met onze oudste zoon naar Tirana, Albanië gevlogen. Daar goedkoop een auto gehuurd en vervolgens een rondreis gemaakt door Albanië. Ze hebben het allebei super gehad en veel verschillende dingen kunnen. Doen.

Mamafiets vindt dit leuk.
  3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Mij man is 2 jaar geleden met onze oudste naar Barcelona geweest
    Genoeg te zien en te beleven
    Strand
    Als je zoon van voetbal houd wedstrijd kijken in het stadion ( dit vond onze zoon geweldig )

Volend jaar gaan ze samen naar Madrid

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.668
    113
    Vrouw
    Groot voetbalfan. Dus dat stadion wil hij heel graag van binnen zien. Maar zijn ze daar niet aan het verbouwen nog?

@Beheer. Ik zie dat ik dit topic op de verkeerde plek heb aangemaakt. Kunnen jullie hem verhuizen naar vakantie?

5. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

28 jun 2022
    1.112
    1.176
    113
    Vrouw
    Toen mijn man in Albanië zat was ik met onze oudste dochter in Barcelona.

Toptijd gehad. Stadion wordt idd verbouwd maar ze spelen nu in het olympisch stadion. Dat is ook werkelijk waar prachtig.

Barcelona is verder echt zo'n gave stad

Deel Deze Pagina