Sinds kort geef ik Sem friso, voorheen altijd bv dus ben niet heel erg bekend met flesvoeding Hij heeft net zijn fles niet leeggedronken, ipv de 210 die hij normaal zou drinken heeft hij maar 60 cc gedronken...als ie nou bijv. over een uurtje wakker wordt, kan ik de fv dan opnieuw opwarmen of moet ik gewoon nieuwe pakken?
Thx meiden, ik had het ook al weggegooid, maak lekker vers als ie wakker wordt... Even een ander vraagje... Sem krijgt drie keer per dag 210 plus 7 schepjes en daarnaast groente en fruit en wat diksap. Nu heeft hij zijn laatste fles maar 600 cc van gedronken, zouden jullie hem wakker maken of laten slapen en afwachten tot hij zelf komt? Net maakte hij wat geluidjes dus ik naar boven toe maar meneer was heerlijk aan het dromen en niet wakker. vind het ook weer zowat om hem wakker te maken voor de fles...
Als je het erover hebt... Hij meldde zich inderdaad vlak na mijn geplaatste berichtje Heeft net nog een halve fles achter zijn kiezen en ligt weer op zijn weltrusten!
Lekker laten slapen. Met twee flessen van 210/7 en dan die 60cc erbij zit ie al op wat ie aan zuivel op een dag nodig heeft hoor! En opvolgmelk vult flink, daarom zijn normaal gesproken flessen van 180/6 zo'n beetje de grootste hoeveelheid die nodig is.
Ik bedoel natuurlijk 60 cc ipv 600 cc wat ik heb opgeschreven (maar dat hadden jullie wel begrepen he ) Dirksmama, waarom staat er dan op de verpakking dat ze 3x 210 plus 7 scheppen mogen? Dat is de max dan ofzo? Het vult idd merk ik, veeeeel meer dan de bv die ik voorheen gaf. Als ie niet wakker was geworden had ik hem ook wel laten slapen, dan had ik wel gezien hoe laat hij zou komen, dat tijdperk ben ik voorbij om hem wakker te maken voor een voeding