hoeveel ml. maximaal?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Evi27, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoontje is nu bijna 13 maanden. Hoeveel ml. flesvoeding mag ik hem (voor de nacht) maximaal geven.

Mag dit meer zijn dan 200 ml?

Alvast bedankt.

Groet,
    Evi

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Geen idee wat de max zo is van de flesvoeding na een jaar, dat hebben we niet meer gegeven na 12 maanden.

Wat ik wel weet is dat kindjes moeten leren om overdag hun voedsel binnen te krijgen. En dus geen avondfles nodig hebben om de nacht door te komen.. Wij gaven 150cc gewone melk, en nu thee. En daar komt hij goed de nacht mee door..

3. violet

violet Actief lid

11 apr 2009
    229
    0
    0
    Wij gaven onze kleine ook nog een fles rond half 11. Hier deden we altijd 180/6. Dat was ook voldoende en de kleine was verzadigd. Werd vaak onrustig en had nog behoefte aan extra melk. Op den duur zijn we overgstapt op warme halfvolle melk, tot de kleine zelf niet meer wakker werd.

Heeft jouw zoontje niet genoeg aan 200cc?
    Misschien kun je inderdaad proberen om te zorgen dat hij overdag meer eet/drinkt. En anders een fles van 210/7. Krijgt hij overdag ook nog veel flesvoeding?

4. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Nee, hij krijgt geen flesvoeding meer overdag. Wel halfvolle melk. Hij eet genoeg overdag. Hij krijgt rond 20.00 zijn laatste fles. Maar hij werd steeds s ochtends rond 6.00 wakker. Als ik hem daarna melk gaf ging hij direct weer 2,5 uur slapen. Hij ging ook niet slapen voordat ie had gedronken.
    Dus ik dacht als ik nou wat meer s avonds geef dan wordt hij misschien wat later wakker.

Het gaat nu alweer wat beter. Hij komt iets later om te drinken.

Deel Deze Pagina