Poepvlekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Female, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    Soms zitten er poepvlekken in Kynan z'n kleren, en ik krijg ze er gewoon écht niet uit in de was! De kleertjes komen met gele vlekken terug uit de machine. Witte kleding kan ik natuurlijk wel heter wassen, maar kleurwas al niet. Weet iemand hoe ik deze vlekken eruit kan krijgen?

    Thanks!
     
  2. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik zette ze altijd in water met zout en azijn, en daarna met vanisch het machien in hielp vaak wel maar soms ook niet. beste is als je zien dat het door gelekt is ze onmiddelijk in een emmer water zetten.

    hoop dat je er wat aan hebt.

    groetjes Talia
     
  3. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik doe dat met groene biotex. En direct wassen, niet de poep eerst laten intrekken en dan nog eens wassen.
     
  4. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    vanichs erbij of inspuiten met biotex actiepray...dat lukt bij ons heel goed...en wel gelijk uitspoelen en wassen
     
  5. sim

    sim Niet meer actief

    shout! even in laten trekken en dan gewoon wassen..
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ossegal stick. Kleding eerst uitspoelen, ossegal er op smeren, ff 10 minuutjes laten weken, wassen en weg = poep.
     
  7. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Uitspoelen, dan een dagje laten weken in een emmertje met koud water en Vanish en dan in de was. Pas wel op dat je niet in dat emmertje iets wits bij iets gekleurds doet, de kleuren lopen namelijk wel over is mijn ervaring :(
     
  8. Cis

    Cis Actief lid

    12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik laat het net zo lang in de groene biotex staan totdat de vlek er zo goed als uit is getrokken. Werkt perfect!
    Alleen als het heel erg veel is kan het wat langer duren. Als ik geen geduld heb doe ik het als het wit is ook nog wel eens met een beetje chloor.
     
  9. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook Biotex :)
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik gebruikte wat onze ouders altijd gebruikte gewoon sunlight zeep of groene zeep van driehoek :)
     
  11. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    ik gebruik vanish oxi nogwat, lekker lang laten inweken en alle vlekken zijn eruit, heb ook ietsdergelijks geprobeerd van de lidl maar dat is toch een slechtere kwaliteit!
     
  12. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik zweer ook bij Vanish!
     
  13. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Mijn witte luiers hang ik altijd in de zon. En dan worden ze weer super wit. Ik weet niet of dit ook werkt bij gekleurde kleding.
    Nu alleen nog zonnig weer :(
     
  14. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    werkt een stuk normale handzeep. Meteen na 'de schade' spoel ik de vlek zoveel mogelijk uit. Dan met zeep de vlek goed inwrijven en even (variërend van een half uurtje tot een nachtje) in een emmertje met wat water wegzetten. Alle vlekken zijn hier nog verdwenen als sneeuw voor de zon... Succes ermee :)

    Groetjes Six
     
  15. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    erge ontlasting spoel ik er eerst even uit en dan zet ik het in de biotex.
    dit werkt uitstekend!
     
  16. Danny

    Danny Niet meer actief

    Ik zweer bij Dubro, even goed insmeren, een nachtje in de week zetten en daarna gewoon de machine in. Bij mij gaat zo alles eruit.
    Succes
     
  17. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    in kleding heb ik nog geen poepvlekken gehad, maar in de hydrofiele luiers en washandjes wel.

    had ik ze gewassen op 60 gr, zaten er nog steeds gele vlekken in.

    toen op 90 graden gewassen en weg zijn de vlekken!
     
  18. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook de groene Biotex, werkt prima!
     

Deel Deze Pagina