Met de bus naar de 9maanden beurs?

Discussion in 'De lounge' started by Loesje86, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Heeft iemand enig idee of je ook voor een avond met een georganiseerde busreis naar de beurs kan? Ik heb namelijk 2 gratis kaartjes van het Kruidvat, voor de avonden van 17.00 - 22.00.
    Zo ja, heeft iemand een site voor mij?

2. Loesje86

3. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Misschien op de site van Gebo ofzo kijken?? :) volgens mij organiseren hun oa ritten naar de HHB

4. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Als je zoekt op dagtocht huishoudbeurs kom je wel wat tegen. Anders met de trein?

5. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Trein is inderdaad een beter plan, vaak kun je bij het Kruidvat of Blokker wel van die goedkopere kaartjes kopen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb gewoon gegoogled op hhb, datum, busreizen regio en aan de hand daarvan gebeld en geboekt.

7. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    Waar woon je dan in het land?
    Er zijn zoveel touringcar bedrijven die er naar toe gaan.
    Ik werk voor Dalstra reizen.
    En daar kan je voor 19 euro heen en terug.

8. veense

veense Niet meer actief

Al die busreizen gaan uit van een hele dag, en vast al weer terug voor de avond is afgelopen...
    Wij gaan ook een avond naar de negenmaandenbeurs, parkeren ergens goedkoop in het centrum en gaan dan met de tram/metro verder, ook gedaan toen we in de kerstvakantie naar Disney on Ice gingen in de Rai.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij gaan met de bus en zijn ongeveer van 11-17 uur daar. Vind ik lang genoeg.

10. veense

veense Niet meer actief

Daar heb je niets aan als je pas om 17.00 naar binnen mag;)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, nee, dat klopt!

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Waar moet je vandaan komen? Het treinstation zit echt direct naast de RAI.

13. Loesje86

Ik kom uit de buurt van Dordrecht.
    Trein zien we niet zo zitten, we zijn allebei hoogzwanger en in kan niet meer hele einden lopen. En als je dan savonds laat ook nog met de trein terug moet? En parkeren dichtbij is echt megaduur zag ik...

14. Loesje86

balen. Wilde met OAD gaan, maar die reizen zijn allemaal geannuleerd ivm te weinig animo. We kunnen alleen een andere dag, maar dat heeft dus geen nut.
    Dit was ook de goedkoopste, dus den denk ik maar met de auto en parkeren voor €20, kom je op hetzelfde uit denk ik :) (mits er plek is :p)

15. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,361
    113
    Female
    De wijk tegenover de rai is vrij parkeren vanaf 20 of 21 uur, dan is het hooguit een paar honderd meter lopen vanaf de auto. Of parkeren bij de arena voor 1 euro en dan met de metro verder

Share This Page