De 4 jaar durende sleur doorbreken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Vigi, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigi

Vigi Niet meer actief

Hey meiden,

Ik een moeder van twee jonge kindjes, een moeder met PTSS en Borderline, een moeder die al 4 jaar thuis zit door dit.
    Al mijn liefde steek ik in mijn gezin, mijn alles.. maar nu ga ik de de sleur DOORBREKEN!

Ik loop hier al een tijd mee rond en afgelopen dinsdag mijn stoute schoenen aangetrokken en gescolliciteerd! En raad eens wat, kreeg vrijwel meteen een bericht terug dat ik MORGEN op sollicitatie mag komen!! Ik ben zo blij! Gewoon het feit dat ik al mag komen en mezelf mag presenteren! Ben super super nerveus maar kan niet wachten tot het morgen 14.00u is! Ben er helemaal klaar voor!!

Hopelijk laat ik een goede indruk achter en mag ik daar het team komen versterken!

Oppas voor de kindjes is al helemaal in kannen en kruiken! Nu nog een positief gesprek morgen en mijn nieuwe leven begint! Mijn normale nieuwe leven. Lekker werken, genieten van mijn tijd met mijn gezin! En NIET meer de hele dag thuis zitten tussen 4 muren!

Wat ik hier mee wil? Ik weet het niet! Maar ben ZOOO BLIJ en ZOOO NERVEUS.. moest het even kwijt!! Duim voor me morgen!! Ben er klaar voor!:D

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik heb geen ervaring met ptss en borderline maar dat het je leven zo erg beinvloed heeft is duidelijk. Ik vind het super knap van je dat je heb durven solliciteren. Heel veel succes met je gesprek meid hopelijk word je aangenomen het is je van harte gegund

3. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Heel veel succes met je sollicitatie!

4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Succes morgen !

5. Vigi

Vigi Niet meer actief

Super lief meid dank je wel!

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend zeg, wat een goede stap! Heel veel succes!

Houd je er wel rekening mee dat het ook zo kan zijn dat je niet wordt aangenomen? Dan valt het evt iets minder tegen :). Natuurlijk weet je dan al wel hoe het is om de stap te nemen, dus dat komt helemaal goed met je :)!

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook bps, erg zwaar kan dat zijn idd, heel veel succes! hoop dat het lukt! zal je vast goed doen.

8. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Top zeg! :)
    Ik hoop echt dat je morgen aangenomen wordt....wie zou nou een werknemer met zo'n instelling kunnen weigeren? :p
    Succes!!

9. Vigi

Vigi Niet meer actief

Houd ik ook in mn achterhoofd hoor:) Maar gewoon het feit dat je solliciteert en je meteen op gesprek mag komen! Doet me goed. En mocht dit niet lukken, zoek ik ijverig verder!

10. Vigi

Vigi Niet meer actief

Kei lief!! Dank je wel! :D

11. Vigi

Vigi Niet meer actief

Is indd erg zwaar! Dank je wel meid! Jij heel veel sterkte

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dankjewel :) heb het nu gelukkig goed onder controle, het kan dus wel :D kost elke dag een enorme schop onder mijn kont en wat aanpassingen, maar het kan wel iig

13. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat een goede positieve instelling! You go girl!

Ik hoop dat je wordt aangenomen en dat het je nu lekker je eigen ding kan doen. Je bent geen label, maar een positieve chick die haar schouders er onder zet.

14. Vigi

Vigi Niet meer actief

Dank jullie wel!

15. susy26

susy26 Niet meer actief

Wat goed! Succes!!

16. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

21 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Succes morgen! :)

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Heel veel succes morgen!! :D

18. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    You go girl! Succes morgen, maar dat komt vast goed :)

19. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wauw af goed!!
    Enthousiast ben je in ieder geval 😄 daar kunnen ze niet omheen.
    Wil je even heeeeeel veel succes wensen morgen!!

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een leuk bericht! Ik wordt zelfs blij van zoveel positiviteit! Heel veel succes morgen, ik hoop dat je hun team mag versterken!

Deel Deze Pagina