Ik heb wel eens gehoord dat die early minder gevoelig is dan de gewone van de action... Ik denk ook dat je zwanger bent
Haha dat zou een mooie zijn, minder gevoelig dan gewone. Bij de AH hadden ze vanavond alleen de Predictor, niet echt favoriet maar die toch eens morgenochtend proberen...
Bij een vriendin van me was hij op de nod nog minder goed zichtbaar zelfs maar ze was toch echt zwanger. Spannend meid hoop dat je vandaag een duidelijkere test hebt
Het was een gewone, in reallife zie ik wel een tweede streep op de predictor (vrijwel meteen) maar op foto moeilijker vast te leggen. Misschien minder gevoelige test? Wat denken jullie?
Ik zie op beide een streep, ik denk ook dat je zwanger bent maar voor je nod vind ik het wel licht. Misschien heb je je eisprong iets later gehad? Gewone Action is trouwens inderdaad iets gevoeliger dan de Early. Het verschil is minimaal hoor maar wel te zien. Ik heb ze namelijk beide gedaan met dezelfde urine.
Ik heb ook een lange cyclus 31-34 dagen. Heb niet bij gehouden wanneer ik Mn eisprong zou hebben, dus het kan maar zo dat hij later was. Ik vind t nu best wel spannend eigenlijk... Toch maar de gewone action ff proberen. Ze zien me aankomen daar... vaste afnemer haha
Zou om de dag gaan testen. Bij mij was dit geen goed teken, maar wie weet is bij jou je eisprong wat later geweest of innesteling
Early action is grote onzin en geldklopperij helaas. Ze zijn gelukkig niet heel duur maar de normale van action reageren net zo als de early.
Ik zie hem ook! Zoals ik al zei mijn streep was ook heel licht op mijn nod! Zou idd morgen of overmorgen weer testen om te kijken of die mooi oploopt gefeliciteerd !
Ik denk dat ik probeer te wachten tot overmorgen... Als het lukt Haha. Het zou een wonder wezen als het toch echt zo zou zijn! Welke test gebruiken jullie graag?