Ja, die zegt dan alleen een heel hoog hcg? Misschien verloskundige even bellen en in ieder geval een echo inplannen?
Ja de vk was vandaag druk die belt me morgen terug.. Wil sowieso hun ook icm het ziekenhuis.. Maar de eerste controles zijn in het ziekenhuis en mn gynaecoloog is er vrijdag pas weer
Gewoon morgen de gyn bellen (ook een plaatsvervangende kan) en zeggen dat je bang bent voor extreem hoog hcg op dan 11 dpo. En dan maandag nogmaals laten prikken. Maar om je enigzins wat positiever te maken. Ik had op 8 dpo 1-2 op de test (testte op 6 dpo al vaag posi) en met 11 dpo nogmaals getest en toen stond er 2-3. Ik maakte ook snel veel hcg aan en icm een vroege innesteling op 4 dpo. Ik denk dat jouw innesteling ook rond 4-5 dpo was en dat jij ook snel/veel hcg aanmaakt. De test in mijn avatar foto is gemaakt met 16 dpo (links controle streep, rechts teststreep).
Wow die knalt nog meer!! Misschien dan inderdaad een vroege innesteling.. Ik bel morgen weer even het ziekenhuis om na te vragen Jeetje op 6 dpo al vaag posi? Wat een wonder! Ik hoop dat hier alles gewoon goed zit hoor, die mola heeft me echt getraumatiseerd
Dit denk ik ook. Maar een echo zal uiteindelijk beslissen Je bent in ieder geval zwanger En soms is het niet te verklaren Ik ben bij beide zwangerschappen dik een week vooruit gezet, ondanks een duidelijk temperatuurkaartje Bij de eerste had ik al vlak na nod een echo en toen was ik al een week verder Ik testte ook al op 8 dpo positief
Wow! Valt dus niets over te zeggen he... Maar voor wanneer zal ik dan een afspraak maken voor mn eerste echo? Die moet ik met 6 weken hebben maar weet niet wanneer dat dan is... LF is normaal 10 dagen..
gewoon bellen Ze laten zelf wel weten wanneer ze plek hebben Ze zullen waarschijnlijk vragen wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest De ene vk is de andere niet, dus ze zullen je zelf denk ik inplannen
Dat is waar.. vrijdag is mn gyn er weer en ik moest het haar laten weten (zij kent mijn hele mola voorgeschiedenis) dus ik bel vrijdag gelijk op
4 weken na eisprong ben je 6 weken zwanger bedoeld ze. Maar helaas weet jij niet precies wanneer je eisprong was, dat is juist het probleem.