Vanmiddag had ik deze test! Ik gok dat ik met zo'n streep 4 weekjes ben? 3 en 4 maart heb ik een beetje gebloed. Ik denk achteraf innesteling. Alleen sinds vanochtend heb ik links zeurende buikpijn. Lijkt wat op eisprong pijn. Maar dat kan dus niet. Zou dat reden zijn tot zorgen? Ik heb eerder een mk gehad, wat vermoedelijk een Bbz was. Toen geen last aan een kant gehad. Morgen bel ik de vk. Hopelijk kan ik snel terecht. Alleen denk ik dat het nu nog te vroeg is om wat te zien.
Ik zou denken 5 weken zwangerschap met zo'n duidelijke test! Wat spannend allemaal. Het lijkt me verstandig de vk even te bellen idd. Voor nu gefeliciteerd ♡ ! Krampen zijn wel normaal (en herkenbaar) trouwens.
Prachtige test, gefeliciteerd. Denk eerder richting de 5 weken maar je weet het niet haha. Ik heb in het begin super veel pijn rechts gehad, rondom eierstok ook. Echt kromgelegen van de pijn. Nooit een reden voor gevonden en inmiddels alweer bijna 26w zwanger. Geloof dat het rond de 7-8 weken een stuk minder werd.
Ik heb ook eierstok pijn gehad met 4-5 weken en dacht meteen aan een BBZ maar uiteindelijk geen idee wat het nou was