Goedemiddag dames, Vorige maand had ik een positieve test in handen wat uit is gelopen op biochemische zwangerschap Deze maand weer positief getest 6 dagen na tp en de testen zijn ook opgelopen. Als nog maak ik me heel erg zorgen dat het weer fout af loopt. Vorige keer had ik wel de hele tijd krampen in m'n baarmoeder wat ik nu niet heb, alleen hele hevige steken op dag 8 na tp wat ongeveer een uurtje heeft geduurd. Aankomende maandag mag ik bloedprikken, ik ben alleen bang dat door mijn "negatieve" gedachtes het fout kan gaan lopen... Test 1 is van dag 6 Test 2 is van dag 8 savonds Test 3 is van dag 9 sochtends Clearblue Test is van vanmorgen
Dankjewel!! ik hoop het zo! nu bijna 4 jaar bezig en 2x een bbz gehad waarbij mij eileiders verwijderd zijn
Vandaag de uitslagen ontvangen van mijn hcg, dit is 118,5. Heb best wat last bij m'n baarmoeder en eierstokken, dus maak me wel zorgen....
Mooie waarde! Ik heb in het begin ook enorm veel last gehad van m’n baarmoeder. Dit is in het begin ook echt normaal
Mooie testen en mooie waarde! Je zou eens op de zwangerschapspijler bij de lijstjes uitgerekend november 2023 moeten kijken. Heel veel vrouwen schrijven daar last te hebben van kramp en baarmoeder. Heel vaak hoort het er gewoon bij. Gefeliciteerd!