Hi dames ! Wij zijn gestart met ivf en hebben vorige week dinsdag een punctie gehad, zaterdag een tp gehad van een blastocyste. dinsdag deed ik een test om te kijken of de pregnyl al uit mijn lijf was, deze gezet op 6-12 ( 10.000 ) Toen kreeg ik nog een lichte streep. Zojuist met avondurine getest met k2v5 en ik vind het een duidelijk streep 12 dagen na de pregnyl injectie. Kan hij op de 12e dag nog zo duidelijk zijn door de pregnyl, of mag ik toch stiekem hopen ?
Ik vrees dat deze test nog niet betrouwbaar is op dag 12. Als hij morgen of overmorgen is opgelopen weet je het wel natuurlijk. Voor nu zou ik hem negatief beschouwen. Duim voor je
10.000 IE Pregnyl kan na twaalf dagen zeker nog in je lichaam zitten. Ik zou het nog drie dagen afwachten. Je kunt op zijn vroegst twee weken na de punctie testen, hier was het twee weken na de terugplaatsing. Succes!
Je kan het beste telkens met dezelfde soort urine testen. Sommige vrouwen testen namelijk in de middag donkerder, weer andere in de avond, de volgende juist weer in de ochtend en weer een ander met 2e urine. Er valt nog niet zoveel over te zeggen dus.
Vandaag 14 dpo. Is dit een mooie test ? Voorheen knalde die test meteen, maar heb het idee dat deze testen zijn veranderd.