Hi meiden, Klopt het dat de kruidvat early altijd een superlicht plusje geeft? Ik bedoel dus dat je ook bij negatief bij extreeeeem goed turen, altijd een heeeeeel licht verticaal lijntje ziet door de horizontale heen? Zie foto's. Ik zit pas op 7/8 dpo en het was middagurine, dus geen punt als dit negatief is. Vanochtend ook heel vaag streepje op Kruidvat 2v5.
ik zie wel heel licht iets.... je bent nog wel wat vroeg maar kan nog op gaan lopen. Dit was mijn test (op 3 augustus getest en 30 juni voor t laatst ongesteld). geen idee wat mn cyclus was omdat het meteen raak was na verwijderen van mn spiraal.... Succes in ieder geval!
Ja helaas. Het streepje wat jij hebt ts is idd een streep wat vaak verschijnt en niet positief is. Het streepje hierboven is wel een mooie posi test (mooie strakke lichtblauwe lijn).
Weet je of dit ook geldt voor de Kruidvat 2v5? Daar had ik vanochtend ook al zo'n tuurstreepje op namelijk (en 2 dagen hiervoor omowit).
Met k2v5 had ik ook valse test, met een flinke tuurstreep dat wel maar toch. Zou over twee dagen even opnieuw testen.
Ja ik zie vaak vage lijnen op de kv 2v5 voirbij komen die vals zijn. Ik duim dat dat in jouw geval niet zo is
Ik heb nog helemaal geen ervaring met vals positieve testen van de kruidvat 2v5. Zovaak testen gedaan en waren altijd omo wit.
Ik heb vorige maand meerdere (6 testen) zeer lichte tuurstreepjes gehad op de kruidvat 2v5, andere gevoelige testen (oa predictor early) bleven negatief. Ook op zelfde dag van zo'n streepje ongesteld geworden. Dus ik had wel het idee dat het valse streepjes waren.