Hoi dames, Ik heb een vraag over de befaamde early kruidvat test. Ik kom er nu namelijk achter dat die niet heel top is om mee te testen. Is dit nog steeds zo of is dat al een paar jaar geleden geweest? ook lees ik veel over een indroogstreep en mensen die dan echt na een half uur, uur of later kijken. Weet iemand vanaf wanneer de indroogstreep komt? Ik heb namelijk na 2 minuten gekeken en toen zag ik hem. Tussen 2-5 minuten werd hij wel blauwer dan in het begin. Is het zo snel een indroogstreep? en als je een vage streep ziet.. kan het dan gewoon te vroeg getest zijn en weinig hcg of valt dat onder een negatieve test. Ik heb aan mijn schoonzus gevraagd of ze hem ziet en zij zag hem ook. Maar hij is wel vaag
heb je een foto? de kruidvat early is inderdaad een slechte test, maar dan hebben we het vaak over grijsachtige tuurlijntjes en/of pennenstreepjes/groezelige strepen die meer grijzig zijn.
Ik heb hem gister gedaan. Mijn NOD is zondag. Maar bij mij was hij na 2-3 min echt wit. Jij bent dag eerder NOD dus ik zou bij die laatste foto toch voorzichtig positief zeggen!
op de eerste foto zie ik vooral aan de onderkant iets. Die tweede foto zie ik hem duidelijk, ook blauw. En de controle lijn is ook onder donkerder dan boven net als het test streepje. Door de reputatie van deze testen ben ik nog een beetje voorzichtig, maar vind hem best wel blauw in plaats van grijs of groezelig. Morgen of overmorgen zou ik de tweede test doen en dan kijken of die is opgelopen. Als die dan duidelijk is is het van een zwangerschap. Of kan de kruidvat 2 voor 5 euro kopen. Roze streepjes zijn vaak wat makkelijker af te lezen dan blauwe
Dank je wel voor jullie antwoorden. Ik hou het dan op voorzichtig positief Ik had er twee gekocht dus dan doe ik er overmorgen eentje en dan koop ik de normale Kruidvat testen voor op mijn nod. Dan pas ga ik naar geheel positief. Beter voor mijn gemoedstoestand denk ik
Dit is een lastige. Zelf ook vaker "vals" positief getest met deze. De streep is wel breed en blauw op de 2de foto maar lijkt niet echt door te lopen. Ondanks dat ik zelf geen fan ben zegt dat niks of jij wel of niet zwanger bent natuurlijk . Inderdaad over een dag of 2 nog eens testen voor de zekerheid, als zondag je NOD is dan ben je nu behoorlijk vroeg natuurlijk. Heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? En hoeveel DPO je bent? Indroog streep zegt het eigenlijk al, dat is wanneer je test "droog" is uiteraard is een test met 5 min niet droog. Wel na een paar uur / een halve dag.
Ik heb geen ovulatie testen gedaan dus weet het niet precies. Uitgaande van 28 dagen zou 5 februari mijn eisprong moeten zijn geweest maar had op 8 februari mega steken op het werk. Toen zei mijn collega “zal het eisprong zijn. Dan heb ik ook zo een steek” Dus eerlijk.. ik heb geen idee deze week was ik zo misselijk en moe en vanochtend kreeg ik last van mijn borsten en dacht ik “nu rij ik naar de Kruidvat” toen dus de early gekocht en in de middag er overheen geplast. dat 5 seconde er overheen mikken is kennelijk niet echt mijn ding en hij liep heel langzaam er doorheen. Eigenlijk allemaal vooral een heleboel gis werk gebaseerd op misselijkheid omdat ik dat bij vorige zwangerschappen ook had. Ik ben of 11 dpo als ik de 5de aanhoud en dan 8 dpo uitgaande van die steken op de 8ste
Ik doe altijd in een bekertje plassen en dan dippen als je al met je urine over het vakje heen plast heb je al geen betrouwbaar resultaat. Daarnaast geen idee hoe geconcentreerd je urine was natuurlijk. Zelf ben ik niet persee een vroege tester in natuurlijke cyclus. Brengt onnodige spanning met zich mee. Ander verhaal bij fertiliteitsbehandelingen. Maar je hebt al een kindjes en kan mij goed voorstellen als je herkenbare dingen ervaart dat je zo snel mogelijk wilt testen. Helaas is het nu niet zeker en heb je 50/50. Ben reuze benieuwd.
Hij ziet er iets mooier/duidelijker uit dan de valse streepjes, maar helaas heeft deze test al te vaak mensen blij gemaakt zonder dat zij zwanger was. Dus ik zou zeker een slag om de arm houden en een andere test doen
Ik zou ook een slag om de arm houden. En als het lukt ergens een andere test kopen. Dit was mijn vals positieve. (Wat voor mij een opluchting was, nog geen wens voor een tweede kindje) Bekijk bijlage 679085
daar heeft hij wel wat van weg dus hou zeker een slag om de arm. Ik wacht netjes af en dan ga ik voor de normale testen
Nou. Deze trubbelkont kon zichzelf niet inhouden. Ik heb de etos gekocht. Die zit bij de Albert Heijn in en tijdens de boodschappen kon ik het daarom niet laten wel dus nog voor mijn nod dus voorzichtig positief en snap nu wel waarom ik zo misselijk ben
whoehoe hier hou ik van! Gefeliciteerd! Ik vond hem al aardig blauw voor de streepjes die ik hier normaal voorbij zie komen als ze vals positief zijn